Bana memnun kaldığınız telefonları önerir misiniz?

2 sene önce Huawei mate 20 lite aldım akıllara zarar. Telefonun arka sol üst köşesine yumurta kırsan pişer. Kamera açarken hatta şarjdayken bile ısınıyor namussuz. Oyun oynamayı seven bir insanım ama oyun zevkimi berbat ediyor. 2 sene kadar sabredebildim bıktım artık.

Maalesef birikmişim yok bulabilirsem bir işe gireceğim.
Bana memnun kaldığınız telefonları önerir misiniz?
Cevapla