İnternet & Teknoloji "Her ürününü gözüm kapalı alırım." dediğiniz marka hangisi? TechnoGirl Takip Et FenomenXper 7 Yaş: 24 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Dayanıklılık ve kalite açısından Apple derim. Hiç yanıltmadı. "Her ürününü gözüm kapalı alırım." dediğiniz marka hangisi? Cevapla Marka Soruları Ürün Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 41,6b cevap paylaştı. Monster 0 0 Yorumla
pehlivaan Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 99% +1 yıl Bilgisayarım telefonum falan apple, ama öyle körü körüne apple fanı değilimdir. Sadece memnunum ürünlerinden. Electrolux, Siemens, Miele gibi markalara güvrnirim genelde 0 0 Yorumla
Trilogy588 Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 97% +1 yıl Telefon one plus - beyaz eşya bosch televizyon sony-küçük ev aletleri philips-PC msi-araba mercedes 👍 0 0 Yorumla
DawnGuard Takip Et Yoda Yaş: 36 , eic 87% +1 yıl Hiçbir ürünü gözüm kapali almam. Markaci degilim. Fiyat-performans açısından bakarım hepsine 0 2 Yorumla TechnoGirl +1 yıl Ama bazı markalar var ki, her açıdan gözüm kapalı alırım diyorsun. Yorumla DawnGuard +1 yıl Öyle bir marka yok işte benim için. Ama Mesela laptoplar hazır olduğu için monster almaya çalışırım. Yorumla
_sencenasıl_ Takip Et Master Yaş: 40 , eic 61% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 366 cevap paylaştı. aynen gözü kapalı almak gerek. gözü açınca o kadar parayı nerden bulcam lan diye bi düşünüyor insan 1 0 Yorumla
SAblaK Takip Et Master Yaş: 31 , eic 42% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 1,8b cevap paylaştı. Gözüm kapalı asla almam çünkü hepsinin bi sorunu oluyor veya bir eksiği 0 0 Yorumla
GOKHANoturumactı Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 5b cevap paylaştı. Telefon Apple Kulaklık sennheiser ya da jabra 0 1 Yorumla TechnoGirl +1 yıl Mantıklı seçimler. Yorumla
Estacaca Takip Et Yoda Yaş: 106 , eic 86% +1 yıl Nike, Puma, Apple 0 1 Yorumla TechnoGirl +1 yıl Mantıklı seçimler. Yorumla
Lost-Soul Takip Et Xper 6 Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl Apple tabi 0 1 Yorumla TechnoGirl +1 yıl Bence de. Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Monster
Bilgisayarım telefonum falan apple, ama öyle körü körüne apple fanı değilimdir. Sadece memnunum ürünlerinden. Electrolux, Siemens, Miele gibi markalara güvrnirim genelde
Telefon one plus - beyaz eşya bosch televizyon sony-küçük ev aletleri philips-PC msi-araba mercedes 👍
Hiçbir ürünü gözüm kapali almam. Markaci degilim. Fiyat-performans açısından bakarım hepsine
Ama bazı markalar var ki, her açıdan gözüm kapalı alırım diyorsun.
Öyle bir marka yok işte benim için. Ama Mesela laptoplar hazır olduğu için monster almaya çalışırım.
aynen gözü kapalı almak gerek. gözü açınca o kadar parayı nerden bulcam lan diye bi düşünüyor insan
Gözüm kapalı asla almam çünkü hepsinin bi sorunu oluyor veya bir eksiği
Telefon Apple
Kulaklık sennheiser ya da jabra
Mantıklı seçimler.
Nike, Puma, Apple
Mantıklı seçimler.
Apple tabi
Bence de.
Hicbiri
Apple
Samsung ve apple