Evet almıştım ve 5 yıl kadar kullandım ilk zamanlar oldukça güzel hiçbir sıkıntısı yoktu sonradan birden hat kabul etmedi ve kendiliğinden kapandı gitti şimdiki aklim olsa kesinlikle ikinci el telefon tercih etmezdimn
Evet. Bende su an kullanilmis telefondan yaziyorum. Gercekten fiyatlar cok yüksek. Ikinci el telefon alirsaniz mesela internetten ki ben öyle yaptim. Mutlaka saticiyi arastirin legal mi diye. Ondan sonra fonksiyonlarini kontröl edin bir ariza ya da eksik var mı diye. Aynisini ikinci el telefon satan saticidada gecerli tabi orada arti telefonu acmasini söyleyin bi göz atin cünkü geri verme ihtimali olmuyor cogu zaman