İnternet & Teknoloji Kırtasiyeden WhatsApp üzerinden çıktı aldım. Çıkış yaptı mı bilmiyorum. Nasıl anlarım? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 03 Yapay Zekaya Sor ya da nasıl telefon üzerinden çıkış yaparım? Güncellemeler+1 yıl Akşam bildirim geldi çıkış yapıldı diye Kırtasiyeden WhatsApp üzerinden çıktı aldım. Çıkış yaptı mı bilmiyorum. Nasıl anlarım? Cevapla Telefon Soruları WhatsApp Soruları Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
Tugcee_l Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Çıkmışsındır telefondan belli olur üstte bildirim oluyor 1 2 Yorumla Soran +1 yıl Bildirim yok ki nerede yazar Yorumla Tugcee_l +1 yıl Bildirim yoksa çıkmışsındır web whatsapp diye arat bir googleden tekrar gir çık tamam sorun olmaz Yorumla
Descartes01 Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 99% +1 yıl Taratma yerine gir çıkış yapmadısa oradan çıkış yapabilirsin 0 0 Yorumla
Larkzkaoon Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 99% +1 yıl Telefonundan da yaparsın çıkış 1 6 Yorumla Soran +1 yıl Nasıl Yorumla Larkzkaoon +1 yıl Whatsapp uygulamasından Yorumla Soran +1 yıl Cihaz bağla yazıyor sadece oncedende vardı Yorumla Larkzkaoon +1 yıl Çıkış yap diye bir seçenek olması lazım Yorumla Soran +1 yıl Yok maalesef Yorumla Larkzkaoon +1 yıl Var da sen bulamadın Yorumla
bafiabi Takip Et Guru Yaş: 43 , eic 91% +1 yıl Yapmasa bile kısa sürede kapanıyor 1 1 Yorumla Soran +1 yıl İyi o zaman ya Yorumla
ironly Takip Et Xper 6 Yaş: 36 , eic 77% +1 yıl bağlı cihazları bak 1 9 Yorumla Soran +1 yıl Cihaz bağla yazıyor. Ama adam notları alirkende öyle yazıyordu Yorumla ironly +1 yıl kopara bas şimdi Yorumla Soran +1 yıl Kopar falan yazmıyor. Daha fazla bilgi var Yorumla ironly +1 yıl cihaz bağla yazıyor mu veya bağlı olan cihazlar Yorumla Soran +1 yıl Cikaz bağla yazıyor sadece Yorumla Larkzkaoon +1 yıl Çıktıgın için kopar yazmıyor olabilir acaba 😂 Yorumla Soran +1 yıl @Larkzkaoon umarım ondandır Yorumla Larkzkaoon +1 yıl Ondandır ya Yorumla Soran +1 yıl @Larkzkaoon adam nasıl bagladiysa cihaza bağlanda demedi Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Çıkmışsındır telefondan belli olur üstte bildirim oluyor
Bildirim yok ki nerede yazar
Bildirim yoksa çıkmışsındır web whatsapp diye arat bir googleden tekrar gir çık tamam sorun olmaz
Taratma yerine gir çıkış yapmadısa oradan çıkış yapabilirsin
Telefonundan da yaparsın çıkış
Nasıl
Whatsapp uygulamasından
Cihaz bağla yazıyor sadece oncedende vardı
Çıkış yap diye bir seçenek olması lazım
Yok maalesef
Var da sen bulamadın
Yapmasa bile kısa sürede kapanıyor
İyi o zaman ya
bağlı cihazları bak
Cihaz bağla yazıyor. Ama adam notları alirkende öyle yazıyordu
kopara bas şimdi
Kopar falan yazmıyor. Daha fazla bilgi var
cihaz bağla yazıyor mu veya bağlı olan cihazlar
Cikaz bağla yazıyor sadece
Çıktıgın için kopar yazmıyor olabilir acaba 😂
@Larkzkaoon umarım ondandır
Ondandır ya
@Larkzkaoon adam nasıl bagladiysa cihaza bağlanda demedi
Bağlı cihazlar kısmına gir oradan görürsün