
Sonlara doğru İngiliz türkçesine geçmiş gibiyim sanki 😃

Ben çok iyi biriyim ama ben yine aynı şekilde diğer soforün de bu saatte çıkmam abi ben bu kadar güzel ve genç üçlü ve benim bakisim bu kadar güzel ve kaliteliydi bu kadar güzel bir anlaşma imzaladı ve fotoğrafları o zaman da baraber de bu şekilde konusuyorum bu kadar güzel bir yere sahip olduğunu söyledi sfkfkkf bu kadar güzel ve kaliteliydi ne kadar çok şey var mı acaba yine de bu şekilde bir araya gelerek incelemelerde bulunmak ve fotoğrafları var ama zamir de seni sevmek istiyorum dedi ben bir ara yer alıyor ya ne alaka ya açıklama yapan soylu elimizde yok mu arkadaşlar merhaba hocam selamlar arkadaşlar bu kadar basit değil mi diye sordu ben de seni çok ama çok zor olduğunu düşündü bilmiyorum ama yüzde seksen dört dörtlük bir de bu şekilde konusuyorum bu arada bir derede balık avı bugün genel olarak diyosan kerhaneden eş zamanlı olarak kabul etsin askom ya da istersen şimdi atayim farketmez apartman dairesi Ankara değğl kanka sen benim en sevdiğim roman havası sevenler buraya gelen kızların dünyası kızlara deniyor ancak top hiçbir takım arkadaşına söyle hadi bakalım millet meclisi başkanlığına aday adayı bulusalim diyo herkese teşekkür ederim güzelim benim için üzülme yorum yok mu bundan doğabilecek her gün her saat başı dertte Makedonya ile birlikte düşünürüz bu ne biçim ve içerik konusunda talatın aşkı günaydinn de öyle düşündüm ve de öyle oldu
Ben çok iyi biriyim ama bazen de bir eksikliğe neden olmadığı gibi bir şey yok çok şükür ki fark var mı acaba diye düşünüyorum ama bu sefer de ben de hak verdim. 😄
Cevap
30Cevap
Ben çok iyi biriyim ama Boş ver
Ben çok iyi biriyim ama şartlar normal değil bu yüzden çok gülerim ve bu arada bu hafta da olsa da yesek lan o değilde bu bir gerçek ki kuzum benim için çok teşekkür ederim canım benim ya da arama için çok önemli değil önemli değil önemli değil...
Klavyem uzaylıların elinde bdhdssg
Fkfkdk
Ben çok iyi biriyim ama bazen işime gelmiyor da bir şey yok hayat devam ediyor mu acaba diye düşünüyorum ama bu soruyu 17 kişi sormuş merhaba özgür bey merhaba özgür bey merhaba özgür bey
Fak dı Özgür, fak dı sistım
😂😂😂
Ama bu devirde iyi niyetli değil milletin ağzına eden, yalandan başka bir şey bilmeyen biri olman gerekiyor
Ama soru bu değil 😬
Olsun, ben de çok yaptım böyle 😃
Ben çok iyi biriyim ama zorladığım bu kadar çok şey aldı ama öyle kırmızı halı elbiseleri fiyatları ne
Ahahhaa devam edeyim mi 😂😂😂
Bence sus 😂
Aaa sustukça sıra bana gelir olmaz 😂😂
😂😂
Ben çok iyi biriyim ama bu senin söylediklerin de pek çok teşekkür ederim
😂😂 Benimki de seninkinden farklı olmadı
Bir yerden sonra Türkçeyi unutmuşum gibi oldu ajshajhd
Evet 😃 klavyeler kuzen herhalde
Neyse bu kadar gömmesek mi bizi 😐
Uykusuz kalmış klavyem ondan şey etmiş
Sağ ol ya eksik olma 😃
hiçbir şey çıkmıyor çünkü o özelliği kapattım. çünkü açıkken ufak rezillikler yaşamama neden olabiliyor.
iki kere de çünkü yazmazsın ya hajahshahhs türkçem hiç iyi değil
Dalgın olabiliyoruz, gayet iyi. :))
ya teşekkür ederim 😘☺
Ben çok iyi biriyim ama ben bu günlerde bir şey yok ki de bir Davutoğlu.
Sondaki isim ne alaka be xkskxjz
Fkdkd
Ben çok iyi biriyim ben de özledim gibi bir şey yok ki bkhkh
Böyle bi şey. Değişik bi cümle. Anlamadım 😅😅
Çok uzunsun gkfkd
Randoma bak 😂
Sence yoksa tamam 😃
Aaa farklı bir soru tarzı, sevdim bunu! 😄
Yazalım.
Ben çok iyi biriyim ama şartlar normal mi sizce? Bu çıktı. 😂😂
Teşekkür teşekkür 😃
Olsun kabul edildi 😬
"Ben çok iyi biriyim ama şartlar normal değil vallahi değil." çıktı. Ne kadar mantıklı bir telefonum var bak ama sen hala kötüle. 🤷♀️
Kırk yılda bir doğru yaptı TLF başımızın etini yedi 😬😃
Sen kendi kulaklığına bak bi kere hııh 😒
Bakıyorum 😎🎧
Ben çok iyi biriyim ama şartlar normal değilim ve huzur içinde uyu artık tarih ve saatte bir gün kırılacaklarını merhaba için sadece bir kez olsun yüzünü merhaba için sadece bir kez...
Bunlar çıkıyor...
Ben çok iyi biriyim ama uzun süre devam ediyor ak parti ilçe belediye başkan adayı Mustafa Sarıgül VIP taksileri kaldıracağım bir şekilde çoğu zaman sorguladım ve hani aslında tam olarak korkuyla da inanmıyorum ama uzun süre devam ediyor ak parti ilçe belediye başkan adayı Mustafa Sarıgül VIP taksileri kaldıracağım
Djdjisisfbdkkssj, ne alaka 😂😂😂😂😂
Bence de ne alaka ne alaka 😃
Sanırım haberlerde gezinirken klavyeme girmiş böyle şeyler. İlginç
Ben çok iyi biriyim ama ben de seni çok seviyorum seni çok özledim çok seviyorum
😂😂😂
Özlem var özlem 😃
Yazmam çünkü aması yok. Boşuna yapay zekayı kandıramam.
🚬🌬️💨💨
Ben çok iyiyim ama bu kadar çok şey değil belki ama ben sadece sevdiğim insanı kiskanrim bir sürü yorum aldım ve çok yoruldum artık hiç kimse umrumda değil sigaranın zararlarını anlatan şarkı sözü demek öyle bir şey yok kalmadı zaten yoktu da
😂😂
Ben çok iyi biriyim ama...
Ee bir şey çıkmadı, demekki gerçekten iyi biriyim 🤣
Çok akıllısın 😬 klavye öneri ayarlarını açalım
Büyüyü bozdun 😬
Ben çok iyi biriyim ama ben istemiyorum.
Bu ne sdgjkkvf
Sanki doğru söylüyor fkdk
Ben çok iyi biriyim ama bazen de umursamam hsjdjsmskdk
Klavyenin dediği gibi değil iseniz öyle olun bence fkdkdk
Hahaha öyleyim.
"Ben çok iyi biriyim ama şartlar normal olmayan ma*yak mısın merhaba ve Harry Potter serisini nasılsın nasılsın nasılsın nasılsın nasılsın nasılsın nasılsın..."
ve klavye aklını yitirir...
Aması maması yok çok iyi birisin diyor
Fjdkdks Lan
Ne sandın kdkdk
-Ben çok iyi biriyim ama -bu bir otomatik olarak ertelenir bir şey yok artık.
Bunda bile sonda trip atıyorum jsjsnk
Sahibine çekmiş.
Bana mı benim trip attığımı nerede gördün hee🤨
Görülmüş duyulmuş şey değil !😃
Trip atmak var var sende. Bana atılmaz orası ayrı 😃
Hiçte bile😕 sana da atarım hem😃 şimdi gidebilirsin😒😏
Ben çok iyi biriyim ama bu sefer çok güzel olmuş ellerinize sağlık
Anne babama teşekkür ediyorum sanırım burada 😂😂😂
Bir an başta ki cümleyi üzerime alındım 😂
Ben çok iyi biriyim ama bazen de bir şey yok ya ne kadar çok şey var
Ben çok iyi biriyim ama şartlar hiç normal değil
Ben çok iyi biriyim ama şu an sadece doluyum
Jsjwajjajja
Ben çok iyi biriyim ama şartlar normal güzellikte bir de o yüzden iki faktor merhaba ben bu etikete yazar merhaba ben bu etikete yazar merhaba ben... dnsbd
ben çok iyi biriyim ama bu konuda bir süre sonra ilk defa bunu söylüyorum cok fazla duygusal yakınlıkta ise ve erdoğan açısından
erdoğan açısından sonra devam etmek istemedim tsklr
Ben çok iyi biriyim ve bu yönde yaşamaya devam eden nükleer santral için teşekkürler hocam dön dediğini televizyonlara çıkıp çıkmamanı söyleyecek bir şey yok merak ediyorum açıkçası.
😹🤷🏻♂️
Ben çok iyi biriyim ama bu sefer de çok önemli bir şey yok ya ben de özledim vallahi o zaman burayı da bir kaç gün sonra bulundu
Ben çok iyi biriyim ama sen bana göre değil ben çok zor olur diye düşünüyorum ben sana bir tane bile olsa ya ben sana da hayırlı işler 😂
Ben çok iyi biriyim ama bu sefer de ben de seni seviyorum yeter de artar bile yok sana laço diye uzayıp gidiyor ahsjs
Ben çok iyi biriyim ama bazen de bir şey yok artık ya da arama yapabilirsiniz merhaba ben sana ne kadar da olmaz ki feda merhaba
Ben çok iyi biriyim ama bakacağız bir de bir durum uzun vade farkı da bir kaç kişi ile birlikte denize sıfır altı ağa dört kağıdına yaz sonu 😁😂
Ben çok iyi biriyim ara sıra da olsa bir gün daha da güzel bir şey yok ki benim için
Tövbesteyşın bu ne ayol
ben çok iyi biriyim ama o zaman ben de öyle oldu mu bu sene önce bir fotoğraf paylaştım da iyidir de öyle oldu mu bu sene önce bir fotoğraf paylaştım da iyidir bir şey de beni yolumdan çekil ben bu kadarı bir şey değil ki bir şey
Ben çok iyi biriyim ama bu platformda taışmak iyi bir sürü foto galeri en iyi geceler ... Ahahsjsjd
Fkfkdk bu hesapta neler dönüyor
"Ben çok iyi biriyim ama "bu kadar çok şey var mı acaba aklımda deli gibi gondii tek hücre ve doku nakli olan Uğur Acar konuşmaya sadece yürüyüş yapacağım arkadaşlar 😂
Çok saçma 😃
"gondii tek hücre ve doku nakli olan Uğur Acar"
Hayır çok değil, çok çok saçma 😃
😂😂 Google da search ettim kim bu Uğur Acar diye gerçekten doku nakli olan bir adammış, ilginç ve ürkütücü 😃 algoritmanın yapısına bak ya😅
İlginç ilginç 😬😃
"Ben çok iyi biriyim ama" "bir daha asla sana bir sır vereceğim." Uzar gider bu böyle😃
Ben çok iyi biriyim ama "bu, yok, ne" kelimeleri çıktı
Ben çok iyi biriyim ama ben yine bulamazsan konum atıyorum kendimi 🤣
Ben çok iiyi biriyim ama şartlar hiç normal değil...
Ben çok iyi biriyim ama ortada bir yanlış anlaşılma olmasın 😄😄😄
Ben çik iyi biriyim ama bazen de bir şey yok rahat ol sen de
Ben çok iyi biriyim ama bazen şartlar şu an çok pis
Ben çok iyi biriyim ama herkes beni delirmek için gereğinden fazla çaba sarf ediyor
Ben çok iyi biriyim ama bazen de sanki tüm dünyadan dışlanmış gibi geldi bana
Ben çok iyi biriyim ama ben çok çabuk ve kolay gelsin sana da tavsiye ederim.
"Ben çok iyi biriyim ama şartlar normal bir şey yok ki " hic bisi anlamadim🙊
Ben çok iyi biriyim ama bazen de gidebilir miyim acaba bu kadar çok şey varken susar mısın :/
ben çok iyi biriyim ama şartlar hiç normal değil 🤣🤣🤣
Ben çok iyi biriyim ama bu sefer de pala arka sokaklar son bölüm
Ben aslında çok iyi biriyim ama bazen de bir şey yok zaten ama bu sefer de ben...
ben çok iyi biriyim ama bazen de bir şey beklemeden mutlu olduklarını görmek sinir bozucu.
ay ne alaka ne alaka :))
Klavye acı içinde acı içinde ))
Ben çok iyi biriyim ama bazen de sanki yıllardır aynı zamanda yılan gibi
Ben çok iyi biriyim ama bu oyunu bir ben bir de sen bilirsin jfjf
ben çok iyi birisi değilim
o yüzden hiç öyle yazmadım :)
Ben çok iyi biriyim ama ben de bu ürün kapanmıştır çok güzel olmuş ddjdjd
Ben çok iyi biriyim ama birden I t's not to mess with him in the movie and years old 😂😂
Ben çok iyi biriyim ama şartlar normal değil 😀😀😀
"Ben çok iyi biriyim ama ben seni sevdim hislerine bir de o da bir şeye veremiyorum." 😂😂
Ben çok iyi biriyim ama sabah nöbette gideceğim ksksks🤣🤣
Hemşirelik içimize içimize işlemiş 🧐
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?