Teknolojik aletlerin çoğu olmasaydı mesela telefon ve bilgisayar gibi çoğu işimiz zorlaşabilirdi. Sizce hangi teknolojik alet günümüz de insanların işini kolaylaştırıyor?
Hangi teknolojik alet üretilmeseydi sizin işiniz zorlaşırdı?
Telefon olmasa hayatımız bence bir tık daha zorlaşırdı diye düşünüyorum ben çünkü her alanda yardımı dokunuyo örneğin iş için veya aramak mesajlaşmak haber almak için