İnternet & Teknoloji konusunda 496 cevap paylaştı.
Evlendiğimde kullandığım telefon numarami babama verdim. Eşim bana özel 24 yıl önce sonu doğum tarihim olan bu numarayı aldı ve o gün bu gündür bu numarayı kullanıyorum. Bir ara ikinci bit numara aldı iki telefon kullanıyordum onunda sonu yine doğum tarihimdi ama onu 2 yıl kullandım sadece ve eşime verdim.
İnternet & Teknoloji konusunda 542 cevap paylaştı.
Nerede olduğumu merak ettikleri için okul yıllarımda hat ve telefon alındı. O zaman sağlık sorunlarım olduğu için telefonsuz adım atmazdım 16 sene olacak sanırım