İnsanlar neden online çalışanlari bedava para kazanıyor gibi görüyorlar?

Dışardan insanlar ohh ne güzel tek seferde 12 bin ohh kebap ulan o satışın evveliyati 17 Kasım'da başlamış ilk konuşma kas kez uzun uzun konuşmalar olmuş final 6 ay sonra olmuş daha cumartesi günü önceki gün sabah 6-7 gibi uyumuşum saat 10 da bir müşteri ısrarla acil diye istemiş parasını göndermiş 12 den önce ürününü kargoya yetiştirmisim 7/24 çalışıyorsun her dakika olmasada ama mesaim devam ediyor , sen 9-5 calisiyorsunda kaç dakikan verimli , kaç dakika gerçekten calismissin 4 dil konuşuyorum , paramı risk ediyorum , reklam harcamaları yapıyorum , reklam biliyorum, hergun yeni bir strateji deniyorum , başka bir ülkeden hiç tanimadigi kişiye para transfer edecek güveni sağlıyorum bu çok kolay bir durum değil, sabah 9 akşam 5 çalışanın parası alın teri hakediyor bizimki hak değil mi , böyle bi kafa yapısı olabilir mi
Güncellemeler
+1 yıl
Teyzeler beni delirtiyor kurmakta istemiyorum ama normal bir işin olsun Sabah 9 akşam 5 bu kafadalar bunu hobi olarak yap birde maaşlı işte çalış kafasindalar şahıs şirketim var diyorum e niye sabah kalmiyorsun diyor ya saaat 01:30 da Ukrayna, Polonya, Romanya, Sırbistan, Hırvatistan, Macaristan'a reklam hazirladim iki asgari ücret reklam parası ödüyorum aylık zaten neyine gidip çalışıyim saçma sapan bir işte
İnsanlar neden online çalışanlari bedava para kazanıyor gibi görüyorlar?
Cevapla