Ekran ışığım neden en yüksekte olmasına rağmen biraz karanlık oluyor?

Yani en yüksekte olmasına rağmen karanlık şimdi bunu tam yazarken aydınlandı tekrar ayarlara baktım hiçbir şey açık veya kapalı değil buna sebep olacak

3 ay oldu hemen hemen telefonu alalı iPhone 13 normal bir telefon sıfır ama bu genel bir sorun mu değil mi anlamadım değilse götüreceğim aldığım yere
Güncellemeler
+1 yıl
Ve hani her zaman sonda olmasına rağmen ışık düşüyor sonda olsa Bile koyu gözüküyor
Ekran ışığım neden en yüksekte olmasına rağmen biraz karanlık oluyor?
Cevapla