Yani en yüksekte olmasına rağmen karanlık şimdi bunu tam yazarken aydınlandı tekrar ayarlara baktım hiçbir şey açık veya kapalı değil buna sebep olacak
3 ay oldu hemen hemen telefonu alalı iPhone 13 normal bir telefon sıfır ama bu genel bir sorun mu değil mi anlamadım değilse götüreceğim aldığım yere
Güncellemeler
+1 yıl
Ve hani her zaman sonda olmasına rağmen ışık düşüyor sonda olsa Bile koyu gözüküyor
Ekran ışığım neden en yüksekte olmasına rağmen biraz karanlık oluyor?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Bildirim panelini sağ taraftan asagı doğru indir. Ekran parlaklık simgesine basılı tut ve true tone kapat sorun çözülür
Otamatik parlaklık modu diye bir şey var bilir misin yeğen?
Yok ya hiç bilmem
O zaman araştır ve öğren.
☠️☠️☠️
ayarlar ekran ve parlaklık otomatik parlaklık I devre dışı bırak
Zaten devre dışı of anlamıyorsunuz
devre dışı oldugundan eminsen git aldın yere söyle
İşte genel sorun mu değil mi diye öğrenmek için sordum yarın gidicem teşekkür ederim
Ortam ışığı sensürü vardır belki
Yok maalesef 😩
Telefon değiştir.
Daha yeni ya bu