evet ya sıkıldım kapatıyorum tekrar çıkıyor ne yapmam lazım?
bilgisi olanlar yardımcı olursa sevınırım


Bende çıkmıyor ama o öyle 2 tuşa basayım çıkmasın olayı değil :) pc de adblocker kullanabilirsin. ya da bir bilgisayarcı ağına düzgün bir yapılandırma yapabilir reklamları engellemek için
Reklam sanıp kapatmaya çalıştım ya ahahaha😅Evet çıkıyor sinir bozucu😑
Cevap
15Cevap
Reklam engelleyici kullandığım için hayır
Ekranım yandan kaydırmalı, reklama bin defa tıkladım o yüzden. Taciz suçu işleniyor site de.
Çıkıyor ve çok gıcık 😡😡 mesaj bile yazılmıyor doğru düzgün ekran görünmediği için 😡
He çıkıyor burcu biricik parası bitmiş destek oluyoruz
Dünden beri kapatmaya çalışıyorum sanırım KS reklamda anlaştığı için sürekli ekrana geliyor.
Bende çıkmıyor sanırım xper ile ilgili bir şey durum
Bunun çözümü bir iki uygulama var da yasaklı biliyorsunuz sitede. önerilmiyor. yazamadım
Evet, banada çok denk geliyor, bazen uyuz ediyo
Evet sinirimi bozuyor.
Evet çıkıyor sevmedim, kapatıyorum geliyor bıktık
Bende reklam yok haha
Evet bu reklam bende de mevcut.
evet cıkıyor reklam aldılar galibaa
nalet olsun ecet
antalyanin neresindesin
merkez :D
ekler misin
bir seyler soracam
Evet. Sıkıldım artık.
İlk kez gördüm
çıkıyor banada
Günde 20 görüs yazarsan kapaniyor normalde
adguard çare.
Satın al kurtul
çıkıyor ablacım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?