Dün ekran süreme baktım, telefonla 7 saat 35 dakika oynamışım. 24 saat içinde bu hastalık düzeyinde mi?

Ne yapıyorsun 7-8 saat derseniz video izliyorum, oyun oynuyorum, araştırma yapıyorum yazışıyorum. Bu siteyi pek kullanmıyorum sadece soru sormak fikir almak için ayda 1 kez falan
Düzeyinde
Telefon bağımlısı düzeyinde değil ama sınırda biraz azaltman gerek
Ben daha çok oynuyorum 🤣
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Dün ekran süreme baktım, telefonla 7 saat 35 dakika oynamışım. 24 saat içinde bu hastalık düzeyinde mi?
Cevapla