Telefon dolandırıcılığı sonrasında ne yapmak gerekiyor?

Arkadaşlar acil bilgi lazım. Bu konulardan hiç anlamam. Babama ısrarla tanımadığı numaraları acmamasini söylememe rağmen her arayan numaraya bakıyor. Daha dün konuştuk. Dolandırıcı dediğim numara aramış bugün, yine açmış ve olanlar olmuş. Kampanyamızdan faydalanmak için 1'e basın demişler. O da basmış. İşlem başarılı demiş ve telefon kapanmış. Hangi firma adına aradığını bile söylememiş. Dün aradıklarında TT demişlerdi. TT'a sorduk, paketlerimizin 1 yıllık süresi var. Onlar değil. Ne yapmamız lazım? Bu konuda bilgisi olanlar yardımcı olursa sevinirim. Polise mi gidelim, ne yapalım?
Telefon dolandırıcılığı sonrasında ne yapmak gerekiyor?
Cevapla