Selam dostlar. İnternette gezinirken veya telefonumuz da ki uygulamaları kullanırken o uygulamalarla bir çok veri paylaşımına izin veriyoruz, sizce bu paylaştığımız veriler güvende mi?


Güvende değil tabi ki. Her türlü soyunuyoz, s. cıyoz, yiyoz, içiyoz telefon elimizde 😂 Hele bi internette paylaşsınlar evlerini damlarını bulup balistik füzelerle bombalamazsam ben de yazılımcı değilim 😂 Ben o mezara girene kadar bu böyle. 😃
Yok et onları :D Yazılımcı mısınız siz?
Hayır değil. Hiçbir zamanda güvende olmayacak. Bunu kabullendik ve bu şekilde kullanmaya devam ediyoruz.
aynen öyle :)
Ne kadar ayarlardan koruma sağlasak da tam olarak veriler korunmaz. Nete düşen hiçbir şey aslında silinmiyor.
Senin verilerin güvendedir :D İmparatoriçeye ellemezler 😅🍁
Ben tehdit oluşturabilecek verilerimi paylaşmamaya çalışıyorum sadece😅
En iyisi 😅 🍁
İvit🍁🥳
İviit ✨🍁😅
Cevap
9Cevap
Hayır düşünmüyorum
İşsiz güçsüz parasız kpss çalışan birinin bilgileriyle ne yapabilirler ya anca ibanima para atarlar acıyıp 😂
Ya asdjıadad :D niye böyle diyisunuzz :D
Asla düşünmüyorum. Bir kere baktığım şey sürekli karşıma çıkıyor. 😑
Çerezler ve veriler evet genelde böyle ticari amaçlar için kullanılıyor :)
hayır bütün bilgilerimiz her an birlerinin eline geçbilir belki de geçmiştir bile...
Halen de geçmektedir :)
gizlim saklım yok hepsini alsınlar
:D :D Dur siz zahmet etmeyin ben veririm de sen de fasdf
okuyan sayın ajanlar hepsi sizin olsun eksik bilgi varsa iletişime geçiniz iyi günler
:D
benim için farketmiyor açıkcası sdfsdfd. güvende olsa nolur olmasa nolur sdsd
amaan ya dünya patlasa umurumda değil :D
aynen sdsdf
gasdafasd
umuyorum ki... umalım... hayat umunca daha konforlu.
Evit öyle
Devlet sırrı bir verim yok. Yani beni ne yapsınlar :)
o da mantıklı :D :D
telefonumun kamerasını bazen bantla kapatıyorum 🤠✌🏿
Vampir olduğunu öğrenmesinler demi :D
adım vampire çıktı valla apwmpwmwpwöw
Bundan sonra öyle ya :D
Güvende olduğunu düşünüyoruz bi açık varsa yandık 😄
Varsa Bittik :D
Merhaba hayır güvende değil tabi ki Allaha emanet kullanıyoruz yani büyük sıkıntı ama işte kullanışlı geliyor
Zaman zaman kullandığım uygulamalara ve sitelere bağlı olarak değişir.
Hiç bir uygulama ya da site %100 güvenli değildir.
Düşünmüyorum, bence güvende değiller
bence de değiller :D
Umrumda mı değil jsjs
Olsun ama :D
Sen öyle diyorsan tamam :D
hayr da benim verileri kim ne yapasn zaten
:D :D
sanmıyorum, hırsıza kilit dayanmaz
Allah’a emanet 😂
Hayır düşünmüyorum
Hayır bence.😶
Hayirrr
20% evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?