Selam dostlar. Yaşadığımız çağda sosyal medyaların gücü anımsanamaz, bir çok uygulama ve site var. İnsanlar buralara akın ediyor, bilgilerini veriyor, etkileşime giriyor, artık hemen hemen her şey sosyal medyalar üzerinden oluyor.Peki, siz sosyal medyanızı yaratacak olsanız nasıl bir şey yapardınız?
Kendi sosyal medyanızı yaratsaydınız nasıl bir yer olurdu?
Herkesin bilinçaltındaki şeyleri bilinçdışı aktarabileceği harf sayısı limitsiz olan metin bazlı bi platform. Girip kahvesinin dökülmesinden, patronuna yapmak istediği işkence yöntemlerine kadar yazabilsinler ve kimse ayıplamasın. Kötü eleştirileri ve sapıkları banlayan bir botum olacak
ımmm şifreleme olarak parmak izi veya göz taraması filan yapardım çalınma, dolandırılma gibi durumlar biliyoruz ki çoğaldı günümüzde bunun için de gerekli önlemleri alırdım fake hesaplara izin vermezdim mesela alışveriş sayfaları filan oluyor onları ilk önce büyük alışveriş sitelerinin yaptığı gibi iyce araştırır güvenirliliğine bakar öyle güvelir sayfa diye Etiket filan yapardım cjdjxjdj aklıma normalde daha yaratıcı şeyler gelir ama şimdi gelmedi😅
kanka daha cok sey gibi olurdu buluşup takilmak icin mesela kafeye gitmek istiyosun arladaşların müsait deģil yablizsın hop uygulamayk acarsın takılmak isteyen kimler var bakarsın en yakındaki insanların yanina gidersin hem yeni insanlarla tanışmış olursun hem de o an aklını daģıtmış olursun😀😀