Yani kullandığı kelimeler, emojiler, yazım kurallarına olan ilgisi vs dikkat ettiğiniz unsur mu yoksa bunlara takılmadan öze mi odaklanırsınız? 


Kitap gibi yazmasına gerek yok okunaklı olsun yeter yani harfleri yutmadan birlestirmeden yazmalı ama emojiler biraz önem arz ediyor gibi şaka mı ciddi mi soguk mu samimi mi duygularini belli etsin çünkü yuzyuze konuşmaya benzemez yazışmak biraz ayrıntı ister..
Yazım kurallarına uyan insanlara karşı ekstra ilgim olur.
Emoji de önemserim ama yazım kuralları benim için ayrı bir noktada. Özellikle "yalnız" "herkes" ve "mısın" gibi konulara dikkat edilmiyorsa aklım orada kalıyor. 😅
Evet dikkat ederim. Bi kuzenim selam canım gibi klavye cimriliği yapmıştı ben de cevap vermedim ayrıca bebeğim yavrum, aşkım gibi katlanılmaz kelimeleri de kullanırsa da cevap vermem.
Cevap
10Cevap
Anlaşılması önemli bana karşı ne ifade etmek istediği. Bir zahmet bazı yazım kurallarına da dikkat etse iyi olur.🤷♀️🧙♂️
önemli tabi. vurgu tonlama olmadığı içn mesajın anlaşılabilir yazılması lazım yoksa nerden bileyim neyi kastettiğini. bakınız devrik cümlelerim ve ben
Gözlerimi kanatan bir stili yoksa ya da o kadar çok hata yapmıyorsa umursamam ancak aksi durumda yazışmayı bırakırım.
Evet en dikkat ettiğim şeylerden biridir. Bazı erkekler Nokia telefonla yazıyormuş gibi sesli harfleri yutuyor aşırı kötü.
Ben yazım hatalarına dikkat ederim şu an mesela telefon şarjda ve çok tersimde kalıyor hatalarım olabilir
Yazım kurallarına çok takılmam de/da ayrımı pekte önemli değil ama lütfen sesli harfleri kullansın, başka bir şey istemiyorum.🙃
Türkçe'nin doğru kullanılmasına önem veririm. Buna özen gösterdiğini farkettiğim insana karşı saygım artar.
Yazım kuralları ve kullandığı kelimelere dikkat etmesi önemli.
Emoji olmasa da olur.
Sadece kuracagi cumalelr ne demek istediği anlatım biçimi yeterli benim için
Merhaba evet dikkat ederim anlaşılır olması önemli detay önemli
Turkce ozurlu olduğu anlaşılıyor ve turkcem çok iyidir diyorsa önemsiyorum
Evet önemli sesli harfleri yazmayip ergen ergen yazarsa soğurum
Dikkat ederim ama çok da önem verdiğim bir faktör değil
Ayrı yazılması gereken "-de" yi bitişik yazmasin da. Gerisi hallolur.
Önemserim. Uslup insanın karakterini belli eder bana göre
Yani çok önemli değil ama bazı insanlar öyle bir Türkçe kullanıyor ki hiçbir şey anlamıyorum.
Ne yazmak istediği okunsun anlaşılsın yeter
Tabii yazım kuralları önemli benim için
Önemserim nerede görsem tanırım
Takmam pek anlaşılsın yeter
Herkese herkes demesin yeter
Takılırım baya da ciddiye alırım
Hayır , takılmam öyle şeylere
hayır pek etmem şahsen tek tek yazmasın yeterli
Hayır İstediği gibi yazar anlıyorsam problem yok
Kelimeler kısaltılarak yazılmasın yeter
Kesinlikle evet ama insanla aramdaki bağa bağlı
Evet, kim olursa olsun.
Lol yazsin
Önemserim
Evet onemserim
Hayır
Evet önemseriim
Önemserimm tabii
Önemserim.
Maddi şeylere çok takılmam, özü önemli
onemserim
Evet
Anlayacağım kadarını yazsın yeter
Önemserim
Hayir
Dikkatimi fazlasıyla çeker
Önemserim
Önemsemem
Bakıyom
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?