Merhaba Arkadaşalar Ben Facebookta bir kadin fake hesap acip arkadlasik istekleri atmistim dayilara onlarda kab edip bana selam felan yazmsilardi bende karsilik verdim ve sohbete başladık sohbetin ilerleyen noktalarda ben dayilardan borc para istedim onlarda hemen verdi ben ibanimi ve banka ad soyadimi attim hemen attilar ve bana helal ettiler sikinti olmaz felan dediler ve bende aşk cumleleri ve onlari tatmin etmemi istediler ama ben mesajlarda kendi dilimle bana para atin felan demedim borç istedim onlarda hemen ben vereyim dedi her neyse 100 ve 50 tl aldigim para aralaigi sizce dava acsalar bana bisey olur mu
( HESAPI VE MESSENGERI SILIP HEPSINI ENGELLEDIM )
1 tanesi seni dava ederim felan demisti sadece 50 tl atmisti bende cevap olarak istersen parani geri atim felan dedim yok dedi ama aklikda takili kaldi birsey olur mu ama adam ( bana herseyini atmisti +18 )
İBan Ve Ad Soyadla Birsey Yapabilirlermi? Lütfen konu hakkinda bilgiis olanlar yazsin
( HESAPI VE MESSENGERI SILIP HEPSINI ENGELLEDIM )
1 tanesi seni dava ederim felan demisti sadece 50 tl atmisti bende cevap olarak istersen parani geri atim felan dedim yok dedi ama aklikda takili kaldi birsey olur mu ama adam ( bana herseyini atmisti +18 )
İBan Ve Ad Soyadla Birsey Yapabilirlermi? Lütfen konu hakkinda bilgiis olanlar yazsin
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Kusura bakmasınlarda onların yaptığı suç değil mi belikide evliler çocukları var ve öyle şeylerle uğraşıyorlar.. dava edebile imkanı yok dava ederse duyulacağını bilir ve korkar.. ama tabiki senin yaptığında doğru değil suç işliyorsun nitelikli dolandırıcılıktır bu...
Ya oylemi diyorsun evet nende bir anlik sinirle aldim zaten pisman oldum miktarlar kucuk en fazla birinden 100 tl aldim oda zaten helala etti ondan anlastik ama birinden elli lira aldim 2 3 tahdit savurdu bende biraz endiselendim
Şikayetçi olurlarsa dolandırıcılıktan yargılanırsın tabi ki ama hiçbiri gidip ben böyle bir halt yedim paramı millete yedirdim diyerek şikayetçi olmaz. Verdikleri parada çok yüksek değil zaten uğraşmazlar
Evet en fasla birinden 100 tl almistim dogerleri hep 40 50 60 70 tl felan sadece biri iki uc boş tehdit iban im la bisey yapabilirlrmi sence