NASA, kara deliğin sesini kaydetti. Ses sizde neler hissettirdi?


NASA, kara deliğin sesini kaydetti. Ses, sanki elektromanyetik bir dalganın yayıldığını hissettiriyor. Ki zaten kara deliklerde yoğun enerjiler bulunmakta.

Kara deliğin sesi sizde neler hissettirdi?
Güncellemeler
+1 yıl
NOT: Bu sesin doğruluk payını NASA'nın sitesinden baktım ve kara delik hakkında olduğu şaibeli. Kara deliğin içine çektiği gök maddelerinin çıkardığı sesin teleskoplardan birine ulaşmasıyla bir ses elde edilmiş. Yani ses, bir simülasyon sesi de olabilir. Paylaşımı araştırmadan hemen yaptığım için affedersiniz ancak dediğim gibi ihtimali varmış.

Güncellemeler
+1 yıl
YANLIŞ BİLGİ: Araştırmadan sazan gibi atladığım için özür diliyorum. Ancak sesin doğru olmadığını düşünüyorum.

* Kara delik çok uzakta ve sesin bize ulaşması imkânsız.
* Kara delik ışığı da yutabiliyor. Sesi yutmaması düşünülemez. Dolayısıyla sesi işitilemez, kaldı ki kaydedilsin.

Yanlış paylaşım için özür diliyorum soruyu sileceğim.
NASA, kara deliğin sesini kaydetti. Ses sizde neler hissettirdi?
Cevapla