Selam dostlar. Biliyoruz teknolojiler insan hayatını çok basitleştiriyor. En basitinden örnek vermek gerekirse günlük hayatımızda sık sık kullandığımız Akıllı Telefonlar. Bazen arkadaşlarımızla veya ailemizle konuşurken şöyle bir teknoloji, alette bulunsaydı çok işimize yarar dediğimiz olmuştur.Siz hangi teknoloji veya aletin bulunmasını ya da geliştirilmesini isterdiniz ve neden?
Bulunmasını veya gelişmesini istediğiniz bir teknoloji var mı?
Kafamızdaki düşüncelerin ve duygularımızın karşı tarafa aktarılmasını ve rüyalarımızın kaydedilip yorumlanmasini sağlayan teknolojik aletler olsun isterdim..
Görünmezlik, uçabilmek ve zihin okuma 3 ü 1 arada hapı olsun ismi içiyorsun ve bu özelliklere sahip oluyorsun. Yapay zekayı boşuna ürettiler bunlar bize lazım. 🤷♀️
Ne güzel😇 ben deyince kiminin aklına güneş geliyor, kiminin aklına nefes, senin de anı yaşamak gelsin😅 bunlar önemli kelimeler. Mutlu oluyorum bu izlenimleri verdiğim için😇
o zaman kendi fikrimce eğer öğretmenseniz iyisinizdir diye düşünüyorum :) çocuklara, gençlere hayata farklı pencerelerden bakmalarını sağlayabileceğinizi düşünüyorum :) öğretmenin sadece ders ile olmayacağını düşünürüm :) onlara hayatı ve seçimlerin önemlerini anlatmakta başarılı olursun diye düşünüyorum ✨😊
Senin gözünden ben inanılmazım 😅 şu an bi şımardım desem 😅 ama evet öğrencilerim çok severler beni. Her söylediğim hatta söylemediğim her şey onların kalbine işler. Bugün bayramda yaptıklarından getirmişler yiyeyim diye😅 ve her sabah ilk günaydını söylemek için yarışırlar😇
ne kadar güzel bir şey işte :) yani benim gözümden siz realist birisi mantıklı birisi olarak duruyorsunuz :) benimle konuşurken söylediğiniz ve yaptığınız görüşlerden çıkardığım çıkarıma ile o kadarını yazabildim :) yanılıyor da olabilirim tabi ama bence öylesiniz :) Şımarmak herkesin hakkı ✨ çok şanslı bir öğretmensiniz o zaman aynı zamanda ✨😊
çıkarımlar sizin sayenizde bu doğru :) soruma yazmasaydınız sizin hakkınızda böyle hemen 1-2 fikir sahibi olamazdım :D insanlar bana bir şeyler katıyor evet söylenenler, mantıklı olan şeyleri kabulleniyorum elbet anı yaşamak önemli :) ama ben düşüncelerimle, aksiyonlarım tam olarak zıt :D
Cümle yapısı olarak dedim bunu ben😅gerçekte öyle olduğu için değil. Eylemlerin ve düşüncelerinin farklı olması sıkıntı. Ama böyle mutluysan da kime ne? Mutlu olduğun şeyi yap yeter🙂
Dürüstlüğünden ödün vermeyen insanlar takdir edilecek insanlar bence :) bazen insan ilişkilerine zarar verebilir o da alınganlık meselesi :D yapılacak bir şey olmuyor :)
Ateşten atlama mevzısu Nevruz'da oluyor🙂 burada dileğini yazıp gül ağacının altına gömmen lazım ya da akan suya atman gerekiyor.😅 neyse yine de yazılanlar silinmesin🙂 niyet önemli😇
Işimiz zor desene sen 😂 bir gerçek hayatım da düşünce, isteklerim ile eylemlerım zıt olabilir ama rekabet olduğu zaman geri durmayacagim, çabalayacağım zamanlar da var 😂 sayfalara sığmassan da elimizden geleni ardına koymayız artık ne yapalım böyle bir övgüye layık bir insan tanımak bile harika 😂
Sizin izin verdiğiniz kadar sizi şımartabilirim efenim 😅 arada şımartmak, şımarmak iyi bir şey bence ihtiyaç duyulan bir şey diye düşünüyorum:) kitaplara, sayfalara sığmayacak biri için de çok normal 😂
Kardeşim biliyor musun, bu kelimeyi hep kötü algılarım da kötü niyetli söylemediğini biliyorum. 😃 Bilmiyorum benim sanki algılar kapalı. Karşıt cins söylemesin bence. Sen iyi birisin biliyorum seni.
Arıya fobim var ya onun gibi bir şey bu da. 🤣🤣🤣 Arı dedim de yaz geldi arkadaş iki dakika kafe dışında oturtmadılar. Gün boyu kaşıntı tuttu. Bak böyle bir şey bu da. 😃