İnternet & Teknoloji Telefon numaranızın son iki hanesi kadar yaşasanız, kaç yaşınızda ölürdünüz? 8matador1180 Takip Et FenomenMaster Yaş: 29 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 34 Yapay Zekaya Sor Benim 74 yaşında ölmem gerekiyor, daha bir hayli varmış. Sizlere uzun ömürler xd Telefon numaranızın son iki hanesi kadar yaşasanız, kaç yaşınızda ölürdünüz? Cevapla Telefon Soruları Numara Soruları Beğen Paylaş Takip Et 7 kişi beğendi
varrohincco Takip Et Guru Yaş: 87 , eic 98% +1 yıl 87 yufff ulan 41 yılım kalmış yeter yarısını paylasabilirim 😂 1 0 Yorumla
Haysa Takip Et Xper 4 Yaş: 24 , eic 69% +1 yıl 61.. ben bunun yarısı kadar istiyordum hayırlısıyla 1 0 Yorumla
Mersona Takip Et Xper 5 Yaş: 30 , eic 99% +1 yıl 99 da bizde bu hayat varken bilmiyorum onu Allah bilir 1 0 Yorumla
Merveniizzz Takip Et Guru Yaş: 23 , eic 79% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 497 cevap paylaştı. Benim 65 daha çok var beaa o kadar yaşamak istemem. d 1 0 Yorumla
վ0Ӏմղվ0ӀϲմՏմ61 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 99% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 1,6b cevap paylaştı. 13Çoktan ölmüş olmam lazımdı. Azrail unuttu beni. 1 0 Yorumla
Legalpainn Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl 69 yuh ama ya. Yani 50 altı çıkan insanlar çok şaşırmış. Yer değiştirelim kankiler cidden bakın 😂 1 0 Yorumla
Feyzairmakgul20 Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 87% +1 yıl 23 şu an 21 im iki yıl erkene çekemiyoz mu acaba bıhtıh ya mekan degisikliği iyi olabilir 🙄 1 0 Yorumla
heyasi Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Çoktan ölmem gerekirdi 😄 2 1 Yorumla 8matador1180 +1 yıl Bizim için yasaaa Yorumla
kızsoruyorelif Takip Et Bilge Yaş: 26 , eic 66% +1 yıl 37 😅😅😅ben 22 yaşındayım 1 2 Yorumla 8matador1180 +1 yıl tamam daha çok var :D Yorumla kızsoruyorelif +1 yıl 15 sene var 😅😅 Yorumla
Slalombebeğim Takip Et Master Yaş: 35 , eic 98% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 394 cevap paylaştı. 95Çivi çaktım dünyaya 😁 1 0 Yorumla
samedjackson Takip Et Master Yaş: 28 , eic 70% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 437 cevap paylaştı. 46 tam memleketimin plakasinda ölmek havali he 1 0 Yorumla
crazyboys54 Takip Et Guru Yaş: 23 , eic 99% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 449 cevap paylaştı. Bu hesaplamaya göre geçen sene ölmüş olmam lazımdı 1 0 Yorumla
Denizkraliçesi Takip Et Xper 5 Yaş: 24 , eic 99% +1 yıl 44 yaşımda ölürmüşüm ama çok gencim daha ya 1 0 Yorumla
GOKHANoturumactı Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 5b cevap paylaştı. 06 , ben yaklaşık 31 sene önce ölmüş olurdum 1 0 Yorumla
MadagaskarAslanı Takip Et Master Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl 64. Tüh emekli olmama 1 yaş kala öleyrum 1 0 Yorumla
İstanbul_bey Takip Et Master Yaş: 41 , eic 99% +1 yıl 69 cinselligi cagrıştıran bir rakamım var 😄 1 0 Yorumla
padisahinkizi Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl 40 yaşına kadar, oooo daha 17 yılım var iyi iyi 1 0 Yorumla
Abdurrahman00t Takip Et Master Yaş: 28 , eic 70% +1 yıl 97 yaş. O kadar yaşamak istemem yahu 1 0 Yorumla
Estacaca Takip Et Yoda Yaş: 106 , eic 86% +1 yıl İyi bayağı uzun, yapamadıklarımda aklım kalmayacak 1 0 Yorumla
Birpapatyaolsa Takip Et Xper 5 Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl 54 çıktı bende yani 32 yılım kalmış 1 0 Yorumla
Sapsaman Takip Et Xper 1 Yaş: 46 +1 yıl O yaşı geçtik 25 yaşındayım 1 10 Yorumla 8matador1180 +1 yıl Olsun sen 27de gidersin Yorumla Sapsaman +1 yıl Nereye gidiyorum Yorumla 8matador1180 +1 yıl Ahireteee Yorumla Sapsaman +1 yıl Buna senmi karar veriyorsun Yorumla Sapsaman +1 yıl Senin yaş kaç Yorumla 8matador1180 +1 yıl Ben vermiyorum, benimkisi tahmin sadece.. yaşım yazıyor xd Yorumla Sapsaman +1 yıl İçin geçmiş senin Yorumla Sapsaman +1 yıl Biraz vitamin al iyi gelir Yorumla 8matador1180 +1 yıl Gönder de aliyim Yorumla Sapsaman +1 yıl Güneşe çık a dan z ye hepsini al hadi tatlım Yorumla
00isimsizz00 Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl 25 ayhh çok erken değil mi 😂 1 1 Yorumla 8matador1180 +1 yıl Evet ona göre yaşa xd Yorumla
nicckyok Takip Et Yoda Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl 23 az kalmış 1 1 Yorumla 8matador1180 +1 yıl evet ona göre hazırlan Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl 99 :) 1 4 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl uzun yaşamayı kim istemez ama bir de uzun yaşayıp boş yaşamak var Yorumla 8matador1180 +1 yıl orasını doldurmak sana kalmış :) Yorumla Cevap sahibi +1 yıl ben genel konuştum boş yaşıyorum demedim yalnız Yorumla 8matador1180 +1 yıl orasını doldurmak bizlerfe kalmış diyeyim o halde. ben de kişisel olark demedim zaten. sen üzerinden herkese hitap ettim. Yorumla
Lobellia Takip Et Master Yaş: 23 , eic 99% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 631 cevap paylaştı. 19 xd 1 0 Yorumla
lanetolsunjackk Takip Et Xper 1 Yaş: 31 +1 yıl Abooo 95 görünüyor o kadar yaşamak istemem 1 0 Yorumla
birazkülbirazduman Takip Et Master Yaş: 37 , eic 55% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 450 cevap paylaştı. 20.. 1 0 Yorumla
IAmarPresterAen Takip Et Mentor Yaş: 34 , eic 52% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 3,2b cevap paylaştı. 24 yaşında ölürdüm 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
42Cevap
87 yufff ulan 41 yılım kalmış yeter yarısını paylasabilirim 😂
61.. ben bunun yarısı kadar istiyordum hayırlısıyla
99 da bizde bu hayat varken bilmiyorum onu Allah bilir
Benim 65 daha çok var beaa o kadar yaşamak istemem. d
13
Çoktan ölmüş olmam lazımdı. Azrail unuttu beni.
69 yuh ama ya. Yani 50 altı çıkan insanlar çok şaşırmış. Yer değiştirelim kankiler cidden bakın 😂
23 şu an 21 im iki yıl erkene çekemiyoz mu acaba bıhtıh ya mekan degisikliği iyi olabilir 🙄
Çoktan ölmem gerekirdi 😄
Bizim için yasaaa
37 😅😅😅ben 22 yaşındayım
tamam daha çok var :D
15 sene var 😅😅
22, ben uzatmaları mı oynuyorum?
20'li yaşları göremeden ölürdüm
06 ben aslında yohum.
99 Allah'a çok şükür 😁
95
Çivi çaktım dünyaya 😁
46 tam memleketimin plakasinda ölmek havali he
Bu hesaplamaya göre geçen sene ölmüş olmam lazımdı
44 yaşımda ölürmüşüm ama çok gencim daha ya
06 , ben yaklaşık 31 sene önce ölmüş olurdum
64. Tüh emekli olmama 1 yaş kala öleyrum
18 yaşayan bir ölüyüm ben
69 cinselligi cagrıştıran bir rakamım var 😄
67 yaşında oho bana çok bile
40 yaşına kadar, oooo daha 17 yılım var iyi iyi
99 o kadar yaşamak istemem ya
40.
29 yıl fazla yaşamışım😱
Yüze kadar gidiyorum demektir. 😃
Çoktan ölmem lazımdı😂
97 yaş. O kadar yaşamak istemem yahu
12 mi ölmüşüm ben be 😂
İyi bayağı uzun, yapamadıklarımda aklım kalmayacak
99 eh işte idare eder
54 çıktı bende yani 32 yılım kalmış
Benimde 74 yeterli, fazlası zarar
04 benim her konuda şanssızım arkadas 😄
Erken yaşta öldürdün beni
O yaşı geçtik 25 yaşındayım
Olsun sen 27de gidersin
Nereye gidiyorum
Ahireteee
Buna senmi karar veriyorsun
Senin yaş kaç
Ben vermiyorum, benimkisi tahmin sadece.. yaşım yazıyor xd
İçin geçmiş senin
Biraz vitamin al iyi gelir
Gönder de aliyim
Güneşe çık a dan z ye hepsini al hadi tatlım
25 ayhh çok erken değil mi 😂
Evet ona göre yaşa xd
23 az kalmış
evet ona göre hazırlan
23 daha çok gencim ben
99 :)
uzun yaşamayı kim istemez ama bir de uzun yaşayıp boş yaşamak var
orasını doldurmak sana kalmış :)
ben genel konuştum boş yaşıyorum demedim yalnız
orasını doldurmak bizlerfe kalmış diyeyim o halde. ben de kişisel olark demedim zaten. sen üzerinden herkese hitap ettim.
99 :)
31 😂
19 xd
80 iyidir
80 yaşında
77 yaşımda
Abooo 95 görünüyor o kadar yaşamak istemem
Uzun yaşanmalı o zaman😄
106 yaşımda ölüyor muşum 😅
7yaşında
77 🥳
34 ne yani 🥺
20..
Ölmeyi unutmuşum 20
24 yaşında ölürdüm
84'de gidiyormuşum.
36..
Elli
Çoktan ölmğştüm
87 cok ya