Rehberde kayıtlı olmayanın cevrım içi oluşunu görebilir miyim göremezsek niye ki soruyu okuyun yazın lütfen?

Ben bugun eskı sevgilimin telefon numarasını rehberime kaydettim kaydedınce çevrim içi oluşunu görmeye başladım. Annemın telefonuna da kaydettim eskı sevgilimin numarasını kendimden bakınca çevrim içi gözüküyor annemden bakınca gözükmüyor çevrim içi. Neden acaba yani benim numaram onda kayıtlı mı anlamına geliyor karşılıklı kayıtlı görmeye başladım yani bugune kadar göremiyorum.
Rehberde kayıtlı olmayanın cevrım içi oluşunu görebilir miyim göremezsek niye ki soruyu okuyun yazın lütfen?
Cevapla