Herkes bir döneminde birini stalklamıştır, kimse yalan söylemesin. :D Peki bu konuda ne kadar iyisiniz? Sessiz ve hissettirmeden stalk yapanlardan mısın yoksa yanlışlıkla fotoğraf beğenip telefonu imha edenlerden mi? :D
Stalk konusunda başarılı mısın? Fark ettirmeden stalk yapabiliyor musun?
Lise sonda birinden hoşlanıyordum, tabi benim zamanımda instagram dokunmatik ekran falan yoktu Blackberryle havalı hissettiğimiz dönemler. Neyse teneffüste facebooktan bunu aratayım derken ne düşünüyorsunuz kısmına adını yazmışım farkında değilim diğer teneffüse kadar da öyle duvarımda adı kalmış. Ekliydi bi de bende ahajjsk. Sonra üniversite bitene kadar sevgili olduk