Kim önce telefonunu bırakırsa diğerlerine hep telefonla ilgileniyorsunuz diye şikayet etme hakkı vardır 😀 Siz genelde hangisi oluyorsunuz?


Telefonu bırakanımdır hiç hoşlanmam uyarımı da yaparım. Telefon sürekli elimizde ama biz her zaman bir arada olamıyoruz. Sohbet etmek dinlenmek varken boşuna vakit kaybediyoruz derim genelde de dediklerimi dikkate alırlar sağ olsunlar.
Cevap
7Cevap
Ortam sıkıcıysa telefonda takılırım
Yani ben genelde sohbeti dinleyen taraf olurum çünkü ben konuşkan biri değilim sıkıldığımda hatta arada elime alıp bakıyorum.
Yanımda kim olursa olsun tel kullanmam kişiye saygısızlıktır
Ve kimseye tel bırak demem sadece o kişi ya da kişilerle görüşmeyi azaltırım
Ben kesinlikle telefonu bırakın diyen tarafım ya, karşımda biri varken telefonla ilgilenmekten de birinin bana bunu yapmasından da nefret ederim
Bırakın derim. Telefona bir uzvum gibi davranmam. Davrananlara da tilt olurum.
Arkadaşlarımın yanında telefonla uğraşmam. Arkadaşlarımda telefonla uğraşmaz. 10/10 ortam.
Telefonu bırakın diyen, niye buluştuk o zaman wp grubundan konuşsaydık😄
Telefonları bırakın diyenim.
Telefonları bırakın diyenlerdenim.
Ortama girince bırakan biriyimdir telefonu.
genelde telefonla ilgilen olurum
Telefonla ilgilenen olursa uyarırım..
Bırak diyen kişiyim
Bırakın diyen
kötü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?