Bazı oyunları inatla ultra grafik ayarlarında oynayan bir arkadaş, grafik ayarlarını düşürüp fps'ini arttırmak yerine kendi kendisine stres testi uyguluyor. Sizde de durum böyle mi? :D
Stres testini bilgisayarınıza siz mi yapıyorsunuz yoksa bilgisayarınız mı size yapıyor?
Bir zamanlar ATI 7350 gibi b*ktan bir kartla ben de kendimi strese sokup dururdum. En sonunda yandı zaten. Sonra aynı makineye parayı basıp GTX 960 takınca böyle bi ferahlık geldi çok duygu dolu anlardı o ilk 60 fpsyi hissedişlerim zamanında 10-15 fps olan oyunun bir anda 80lere fırlayışını hissedişlerim... Ne günlerdi be...
Orta ayarlarda oynuyorum genellikle veya oyun aşırı buglu birşeyse düşük ayarlara çekerim grafiklerin iyi olmasındansa oyundan kanser olmak yerine zevk alabilmem daha önemli bence :D