
(2 sene kadar dondurmuştum, kimseden haberdar olmadığımı anlayınca geçen sene geri açtım)

Doğrusu , sosyal medya hesaplarının kişiye ozel kalmadığını düşünenlerdenim, akraba, calisma arkadaşı ya da cevredeki eş dosttan takip istekleri geliyor, benim bu sayfayı gormesini istemediğim birçok insan var bunların arasında, böyle bir durumda isteği kabul edip etmemek arasında ikilem yaşıyor insan. Bide takip edenlerin geri takip beklemesi gibi bir durum var. Ya sen hadi beni takip etmek istedin eyvallah dedim, ama senin saçma günlük paylaşımlarını, kiminle nerde nw yediğini ne içtiğini görmek istemiyorum ki ben.
Kısacası, fake hesap kullaniyorum ve çoook rahat ediyorum. İstediğim kişiyi takip edebiliyor/istek gönderebiliyor, gelen takip isteklerini ayiklayabiliyorum.
Bazı sayfalarda herhangi bir paylaşımın altına güzel yorum yapan kişileri de takibe alıyorum genelde, “kim bu zeki cocuuğ” diyorum… ama gerçek hesabımı dondurdum şu sıra, fake bi hesap kullanıyorum gündemden de geri kalmamak için. Onun dışında ben merak ettiğim kişileri takibe almışsam dahi herkesi takipçi olarak kabul etmeme takıntım var. Genel olarak çok özel şeyler paylaşan biri değilimdir, fotoğraf günlüğü gibi daha çok blog gibi kullanıyordum. 800 civari kişi vardı.
Cevap
14Cevap
Ben tanıdıkları da takip etmiyorum 😀
Açta takip edelim
Hayır yakınlarımı engelliyorum özel bir alanım değil instagram, sadece yazıştığım kişiler var ve yakınlarımın onları görmesini istemem tabi, sadece okuldan arkadaşlarım ekli
Ve gizliden açık hesaba geçtiğimi belirtmeyi unutmuşum zaten gönderi mönderi de yok ne diye gizlide kalayım ki dedim kendi kendime
Allah'tan kullanmıyorum da böyle şeylere kafa yormuyorum.
Ben zaten gizlide kullanıyorum ailem arkadaşlarım takip ediyor onun harici umrumda değil
Ben varım 😅 Hatta takipçi kabul etmiyorum. Ben tanıdıkları takip ediyorum. Bir kactane de makale, vücut geliştime ila ilgili sayfaları takip ediyorum
Benim de aradaki fark öyle sayfaları takip ettiğim için var. Ben de İngilizce ve genel kültür, bilgi içeriği üretenleri takip ediyorum
Yani ben dosta düşmana açık hesap kullanıyorum 1189 takipçim var yaşadığım yer küçük o yüzden herkes herkesi takip ediyor realist falan atıyorum ordan takipçi geliyor
Evet bende senin gibiyim sadece tanidiklarimi koyarim cok nadir gonderi paylsirim storiyde o şekil
Ben eylence cideoları izlemek amacıyla kullanıyorum
Hayır. 2 yıl oldu fotoğraf paylaşıyorum.90 tane istek filan öyle duruyo işte
Hayır ben genelde açık kullanıyorum
Görmüyorum. Çünkü her şeye kilit koyarım. 😀
Bilmiyorum Ins tada 800'den fazla takipci var ama
30 bin kişi var birinde tanımıyorum
Sosyal medya hesabım yok
Bende sadece çevrem var ama 800 kişi
Çevreniz çok geniş demek ki. Ben sohbetim olamayan, yolda görsem selam vermeyeceğim insanı almam özel alanım olarak gördüğüm sosyal medya hesaplarıma da. 6-7 senelik hesabım ve olan bu
Bu benim liseden beri kullandığım ve selam verip çay içtiğim hocalarım dostlarım arkadaşlarım
Benim de 2015den beri. Benim de öyle. Ben almam ama dediğim gibi..
Bazen şey diyorum herkesi sil sadece kendin kal
Yayın açtığım dönemlerde var içinde daha kalabalıktı aslında 3 4 bindi şile silr elim yoruldu
Ben de öyleyim sadece arkadaşlar ve bazı kuzenler
Evet tâbi ki de öyle
cogunu kullanmıyorum
Akrabalarımı eklemeyende bı ben varım galiba 😆
Ben de varım yalnız değilsin
Evet tabi
Tabiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?