Abi bir insan telefonu açmıyorsa neden ısrarla aranır ve mesaj atılır önemli bişey yokken?

Ay deli oluyorum abi açmıyorsam konuşmak istemiyorumdur gecenin bu vakti deli oldum ya en nefret ettiğim şey telefonda konuşmak bide saat kaç olmuş ya gereksiz konuşma için ardara arıyor kız
Abi bir insan telefonu açmıyorsa neden ısrarla aranır ve mesaj atılır önemli bişey yokken?
Cevapla