WhatsApp, uzun süredir test ettiği “Topluluklar” altyapısını resmi olarak tanıttı. Yenilikler ise şu şekilde:Tıpkı KizlarSoruyor'da görüşlere verilen emojili tepkiler gibi Whatsapp mesajlarına verilen emojili tepkiler geliyor.
Ek olarak grup yöneticileri gruba atılan mesajları herkesten silebilecek.
Son olarak Ios'taki Beta Sürümüyle Whatsapp sonraki güncellemesiyle Grup anketleri özelliğini duyurdu. Yakında Android cihazlara gelmesi de bekleniyor. Üstelik dosya gönderme limiti de 2 GB'a çıkarıldı ve artık daha kalabalık sesli aramalar yapılabilecek.
Siz ne düşünüyorsunuz?
Whatsapp'ta mesajlara emojiyle tepki verme ve grup yöneticilerinin mesajları herkesten silme özelliği geliyor! Ne düşünüyorsunuz?
Güzel yenilikler. Grup içinde silme yetkisinin bu kadar geç gelmesi garip.
"Üstelik dosya gönderme limiti de 2 GB'a çıkarıldı ve artık daha kalabalık sesli aramalar yapılabilecek." Bu özelliğe normalde ihtiyaç duymam ama dün çok aradım bunu.
Ana Sayfa > İnternet & Teknoloji > Sorular > Whatsapp'ta mesajlara emojiyle tepki verme ve grup yöneticilerinin mesajları herkesten silme özelliği geliyor! Ne düşünüyorsunuz?