Bende tabii ki erkek arkadaşımın fotoğrafları hatta benden bile fazla olabilir. :D Sizin galerinizde sizden sonra en çok fotoğrafı olan kişi kim?


Benim galerimde bana ait 2-3 foto olması dışında sıkıntı yok 😁
En çok kimin fotosu var sorusuna gelecek olursak ikizimin oğlunun. Çok tatlı bir bebe 😂
Galerimde kendi fotoğrafım 10 adetten fazla değil. Başka birisinin de fotoğrafının telefonumda işi yok. Yarın bir gün evlenirim falan karımın fotoğrafı olur 😂


Bu iki masumun
Cevap
64Cevap
Erkek arkadaşımın fotoğrafları var. Gün içinde birbirimize sürekli selfim göndeririz.
Sevdiğim filmlerin replikleri
Kuzenim slcmepfmpdmd senin iPhone’un var bizimkilerden daha güzel çekiyor diye tüm fotolarını bana çektiriyor 🤦🏻♀️
eski sevgililerimin bir tanesi beni cok sevmisti onu kaybettigim icin cok uzuluyorum digeri evlendi gebersin umrumda degil ahmet geri don noluuur :(
Benden çok kardeşimin fotoğrafları var, telefonumu ne zaman ulu orta bir yere bıraksam, galerime onlarca sürpriz bırakıyor.😒
Yeğenlerimin fotoğrafları var galerim onlarla dolu 🥰
Birisi yok. Uçak fotoğrafları, doğa fotoğrafları vs. var.
Sevdiğim oyun karekteri. Bayan tabiki o karakter. :)
Kızım tabi ki ama o da bana yetmiyor az geliyor 😥😥
Çalıştığım huzur evindeki yaşlı hastalarının resimleri dolu
yakın bir kız arkadaşımın birlikte olduğumuz fotolar hep
Yeğenimin fotoğraf ve videoları var, benim fotoğraflarımdan bile çok diyebilirim. 😄
Encoo kızımla oğlumun var hatta sadece ikisinin var
Kişi değil de kendimi çektiğim kadar manzara da çekiyorum.
yemek yediğim fotoğraflar var en çok ayakkabi aliyorum onu cekiyorum ruh hastasimiyim ben 😂
Şimdiki nesil utanmaz arlanmaz hiç utanmıyor musun ailem değer verdiğim biri bu resimleri görse onları hayal kırıklığına uğratırım yuh yazık bmbok nesil geliyor soysuzlar
Benım ya da bırının çok fotosu yok. Makıne fotoları falan var
Kardeşimin , abisinin aslanı be özledim valla eşek sıpasını :(
Bana ait 3 tane var sadece şu an. Yani benim dışımda herkes. 😂 Daha çok köpeklerim var.
Dünya tatlısı yeğenim, benden çok fotoğrafı var hatta 🥹
Galerimde benim fotom çok azdır. gerisi hep evdeki kıllı kızım, bide sokaktaki kıllılar 😅
En fazla çok çok abartırsak 50 resim benim onlarıda sevgilime atmak için çektim çogunu. Bin küsürde sevgilimin resmi var. 😂
Sevdiğim kızın fotoğrafları. Ama onun haberi yok platoniğim
En yakın arkadaşım benim galerimi arşiv olarak kullanıyor zaten fotoğraf çekilmeyi seven biri değilim buda onun işine yarıyor.
Hiç kimse. Hatta kendim bile yokum. Telde fotoğraf tutmam ben.
Pek resim cekinmedigim icin benden cok herkesin var 😁
arkadaslarim ve doga fotolari
Benden bile fazla fotosu olan kişi yeğenim 😑
Özlü, güzel sözler, resimler vs
Kedilerimin fotoğrafları😻>
Yeğenim hatta benden çok fotoğrafı vardır
Arkadaşım. Fotosunu düzenletmişti
Kuşumun benden çok fotoğrafı ve videosu var
Arkadaşlarım ve ailemin fotoğrafı var
1 yaşında yeğenim var onun fotoları
Benim ve kedimin fotoğrafları var.
Tabi ki tatlış yeğenim prensesimin..🥰
is siparisleri. yollarken foto cekerim.
7 yaşındaki minnoş yeğenimin
5 aylık yiyenim Hifa’mın..🦋🌸
Öyle bir kişi yok.
cut.
Benden daha çok fotoğrafı olan var
kedilerimin fotoğrafları var benden fazla..
200 fotoğrafı ile sevgilim
4 yaşındaki minnoş sevgilim
Bu dunyada en cok sevdigim adamin
Ben varım işte jsjxjx
Hımm sanırım anna polina 😅
Benim max 10. Sevgilimin 3487 tane
yakın arkadaşımın tabiki. 🦦
Galerimde benden başka kimsenin yoktur..
Yeğenimin fotoğrafları var.
Mina kendisi kedim olur
benn
Kedilerim.
Mick Jagger'in
( kendi fotomdan bile daha çok )
Kız kardeşim 🌸
Yeğenimin var
yeğeen candır...
Annem galiba
Çocukların
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?