Merhabalar,
Hayranı olduğunuz ve düzenli bağış yaptığınız bir yayıncı var mı?
Hayranı olduğunuz ve düzenli bağış yaptığınız bir yayıncı var mı?


Hayır yok böyle insanların ben paraya ihtiyacı olduğunu düşünmüyorum açıkçası bunlara yapcağım yardımcı gerçek ihtiyaç sahibi olanlara yaparım daha iyi
Hayır, yok.
YouTube sağ olsun izletiyor onları fkfkffkd
Bugün eig bağışı aldım bak djdjdks
Allah kabul etsin lhlvmvm
Allah razı olsun dhdjdk
Cevap
23Cevap
Bağış yapmıyorum. Hayran demeyelim de sevdiğim pintipanda var.
O ben değilim ljlhlhk
Sen yayıncı mısın shsj
Bunlar bizden zengin niye bağış yapalım ki onca hasta olup tedavisi için para biriktiren insan varken
elraen canımın içi yayın biter youtube geçerim kesitlerini karınca çiftlğimi oyunlarını izlerim bi de efe uygaç az da olsa pqueen izlerim
Bir ülkenin gelişmesinde yayıncılar çok önemli yer tutar. O yüzden asgari ücret alıyorum zor kazanıyorum falan demeyin maaşınzin yarısını bağışlayın
Parayı bunlar için kazanıyorum zaten bağış yapıyım diye, hayrına onlar bize bağış yapsın 😂
Düzenli izlediğim de yok. Kendi yayınımı kendim yapıyorum genelde. He kimsenin hayranı değilim ama atacak olsam Murat Sönmez'e atardım büyük ihtimal.
Paramı niye boş boş oyun oynayan tiplere vereyim ki gider para verir aynı oyunu kendim oynarım
Tabii ki takip ettiğim yayıncılar var ama bağış yapacak kadar değil beh
Hayır yok. O yayıncıları da sevmiyorum. Nedense sevimsiz buluyorum çünkü çok cıvıklar...
Var kendim bağış değil de tatil hediye vs armağan ediyorum kendime 😎
Hicbir yayinciya bagis yapmiyorum ama elraenn ve pquenn'i surekli izliyorum
Bunlarin yayınlarini sanki biraz küçükler izliyor ya çoğunluğunun yetişkin olduğunu pek sanmıyorum
Yayın izlemiyorum. Ancak böyle edit yapan kanallar oluyor, onlara bakıyorum. :D
Bunlar kim ki bunlara bağış yapayım?
İşim gücüm yok millete bağış yapacağım. :D
Elreani izlerim. ama bagis yapmam.
Yani bunlara bağış yapmak bana ahmakça geliyor
Hayır bu platformlara hiç girmedim diyebilirim
Elraenn ama bağış yapmam. O adama bayılıyorum 🥰
Elraen en sevdigim yayıncı ama bagış yapmadım
Gereksiz para yiyici topluluğu :D
Tabi ki yok
Sen kendin yayın açsan zaten kral olursun lgkgmg 😈
Hiç anlamam öyle şeylerden ajsjz
Yayıncılara bağış yapanlar net geriizekalıı
Paramı bunlara harcayacak kadar enayi değilim
Elraenni severim
Z kuşağı değilim ben
Bağış yaptığım yok
Hayır yok çok şükür.
Bunlara bağış yapmam
Enayi değilim.
Tabiki Mügemin, Elrean ve Holmes
hayır yok
Hayır
Hayır yok.
Hangisi fakir bunların?
Pqueen
Elraenn.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?