Böyle bir şeye cesaret edebilir misiniz yoksa o sevda orada sınırlı kalır ve devam mı eder xd


O kişiyle diyelimki belli bir sohbet içerisine girdim, belli bir süre konuştum ve rahat hissettim o zaman karşı tarafın bunu yanlış anlamicağını düşündüysem eğer sosyal medyasını isterdim.
Günümüz olayları malum. Her ne kadar iyi niyetle de yaklaşsan ters tepebilir. O yüzden yapmam, hem insanlar tedirgin olmasın hem ben farklı yakıştırmalara maruz kalmayayım.
Numara ve sosyal medyasından daha fazlasını isteyebilecek kadar cesaretliyim ama gerek yok ya. Hepsi aynı hemen hemen bunlara gerek kalmadan kendileri yanaşıyor zaten
Cevap
18Cevap
Etrafta o kadar çok yakışıklı erkek var ki birini gördüm diye görmemiş gibi niye isteyeyim ki? Gerek yok bu tarz hareketlere hem ayıp kjlhkj
Öyle olmaz 🙅♀️
Al bir çiçek hemen köşeden
Çikolata da al direkt sen peşinden git
Sonra TC kızı versin seni 155 e
🥲🥲🥲🥲
haydaaa xdd
İstemem ama biri benden istemişti ne cesaretse artık 😂😂
verseydinn fsdgds
buna kimse cesaret edemez
sapık diyip pata küte dalarlar adama bir de yandan kalabalık gelir oracıkta linç edilir sonu hastanelik olur valla
Cok yakışıklı olmak lazim oteki türlü abaza damgasi yersin
Yapmadim su ana kadar yapabilirim ama alacagimi dusunmedigim icin yapmadim
Lise zamanı çok iddialaşırdık ya kızlarla ilk kim numara alacak diye 😂Çok şükür hiç boş çevirmediler beni😂
Sokaktan geçerken kimseyi umursamıyorum ki. haha😅 Kimseden numarasını, sosyal medyasını istemem. Merak etmem.
Bi bayan icin hic uygun bir davranış değil.. yapmam , istemem..
Yok artık daha neler. Her beğendiğine yürüceksen ohoo
numaramı isteyenler oldu , sosyal medyamı bulanlar da oldu ama ben kimseden istemedim
Benden isteyen olmuştu ama ben istemem sanirim. Aşırı begendiysem hatta ilk goruste vurulduysam isterim ama o asamaya getirebilen olmadi.
Bu saatten sonra da olmaz o zaman xd
haha benden geçti artık :D Karşılıklı bakışma varsa uzun süre istenebilir
Begenebilecegim biri çıkmaz o işler boş artık benim için bu devirde, sosyal medya da kullanmıyorum
Hayır öyle şeyler yapmam ben. Bu konularda fazla tutucuyum, kimseye yürümem ben
İstemek mesele değil de Abaza sanarlar diye istemem TC kızı sonuçta
kimseye bakmamaya çalışıyorum ama metro/marmarayda imkansız. metro aşkları kitaplaştırılsın
Çok çok çok çok beğenirsem gider yüzüne söylerim çekinmem 👍🏻
Bazıları çok cesur bu konuda. Hiç istemedim ama kendisi yazıp elime tutuşturan çok oldu
3 kizdan 1 i veriyor 😃tipine bakinca anliyorsun zaten
Hayır istemem tabii ki sadece beğenmek böyle şeyler için yetmez
Sokakta kim kimden istiyebilir , nasil bi sokakmiş bu
Susam sokağı :)
Şakaci :)
Yapıyorum böyle şeyler :)
Cesaret edemiyorum biliyonuz ülkemiz çok medeni değil
annesi çok vermiş demek ki xd
@No_Yo_Aquí ohh yeah buddy ;) medeniyetsizliği çok yanlış anlamışsın dostum yazık kafana @Yılmaz_kara
Cesaret değil ama hoşlanmam bu tür davranışlardan
Onlar benden istesin 😏
Hayır dış görünüşü beni aldatır diye istemem.
İsteyeemem değil de istemem
Çok çok hoşuma gıttıyse gıder salça olurum ben
Haysiyetsiz değilim teşekkürler
Ben istemem. Ama erkekler benden istiyor.
Hayir okadar vizyonsuz degilim
Istemem medeni halini bilmeden istemek yanlış olur
Deli miyim niye istiyim
Hiç gereği yok, istemem.
Ben bunu yaptım. :-)
Eksik kalma :)
Utanırım ben😅
İsterim
olabilir dnfdk
hayır
Hayır isteyemem 🙈
Hayır
O benden istesin slfkskfk
Hayir asla istemem
Yok isteyemem utanırım
Yok utanırım ben
hayır tabiki istemem
İsteyemem
Hayır istemem
İstemem
İstemem be
İsteyemem
Hiç işim olmaz.
Okadar da degil🙈
Ederim dünyanın sonu değil ya
İsteyemem 😊
Hayır istemem
hayır istemem
Evet yaptım da
Hayır yaaa
Istemem
İmkansıızzzzzzzz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?