İnternet & Teknoloji konusunda 4,2b cevap paylaştı.
İlk önce tabii ki telefon elimden düşmüyor daha sonra bilgisayar yani leptopta çok kullanıyorum en son tablet evde iki tane var ama ikisinde kullanan yok
laptopta zamanında takılırdım şimdi onu kardeşime verdim geçici ama kullansın diye 😂 bir ara ipadde takılırdım sürekli şimdi ise elime hiç birisini almıyorum film diziyi bile ya tvdden netflix ya da telefonumdan izliyorum
En çok telefonla vakit geçiriyorum laptop ve tablet kullanmıyorum telefon bana yetiyo artıyo bile sonuçta telefonda her işini görüyo diğerlerine gerek bile yok bence