8 bin maaşımla iPhone 12 pro max ya da 13 alabilir miyim?
Millet telefon almak için nasıl alıyor borca girmek istemiyorum
Millet telefon almak için nasıl alıyor borca girmek istemiyorum
Alırsın kenara artırabiliyorsan. Ama bence şu an taksitle al. Fiyatlar artmadan. 13 Pro al derim. Max tavsiye etmem. Hem büyük, hem ağır, hem kullanışsız. Şarj sorunu da mevcut.
Teşekkürler
Rica ederim. 🙏🏻
Cevap
12Cevap
Vurdur geç vurdur geç nasıl alacaklar okurken iğrenç geliyor ama gerçek bu ve gerçekler her zaman iğrençtir
Okumuyorum
İş sahibi olacağım kadrolu işe gireceğim ordan da 9 Bin maaş verecekler
Mesajı yanlıs yere yazdın
Mesajı yanlış yere yazmadım
Bilmem nedense öyle bir algıya girdim sen en çok hoşuna giden modeli yaz ben fiyalarına bakayım
iPhone 12 pro max istiyorum sadece bu kadar onu alamazsam bile iadere edeceğim elimdeki ile elimdeki telefon zaten beni değiştir diye bağırıyor
Vah vah vah keşke bakmaz olaydım ben annemi arayayım da artık bana kız değil bir koca baksın
😂😂😂
iPhone 12 Pro Max 128 GB
24.960,00 TL
iPhone 13 Pro Max 128 GB
27.199,00 TL
ÇARE : İpsala Kapıkule acilen gidersen yaz bende geliyorum
😂😂😂
Kuzenime 11 aldığımızda krediye girmesin diye bi miktar borç verdim, hala ödeyemedi
Sana mı ödeyemedi
Evet
Ödeyebileceksen borç almanda bi beis yok
Kim borç verir ki ekonomi zaten kötü
😂😂 emekli maaşıyla dedem borç verse ama vermez
Benim dostlarım var, senin de belki vardır diye dedim
o paraya zor alirsin. taksitle al. ayrica bu b*ktan maaşa iphoneyi napcaksin al bi samsung isini gorsun iphone cop
Samsung aslında aşırı çöp
samsungun içeriği ve özellikleri iphoneden çok zengin. kullanımı daha basit. şarjı iphoneden daha fazla gidiyor. iphone kullananlar şarj aletiyle geziyor. ayrıca samsungla iphone yere düşse, samsungda bir çizik olur, iphone ise pert. kıyaslama yapılırsa iphone saf dışı kalıyor. tek özelliği kamerası. aptl olmayin iphoneye para vermeyin. hele ki 8.000 gibi bi maasiniz varsa
Aliyorsan sıfır al diyerim yurt dışı kayıtlı daha karlisin
Ikinci el al gitsin ya da taksit yaptır
Bu kafayla zor yaşarsın hayatta ikinci el teknolojik alet almam kulaklık aldım orijinalden aldım telefon ömür boyu benim olacak uzun süre kullanmak istiyorum neden 2. El alayım çalışıp kazandığım parayla alacağım
O zaman taksitle al aw Almanya da herkes ikinci el aliyor çamaşırları bile
İphone almak için borca girenlere yazık :)
Ben 13 aldım. fiyatı 12.600 dü. şimdi uçmuş 19.500
Taksitli alıyorlardır herhalde ama değmez
Sen bilirsin ben almak istiyorum Allah isteyen herkese nasıp etsin
@ASC007 kredi kartı kullanamıyorum nasıl kredi çekip alacağım kredi borcunu ödemek istemiyorum bir de faizlenir birde o
Ben zamanında peşin aldım, kredi nasıl cekicem diyosun sonra kredi ödemek istemiyorum diyorsun bu nasıl oluyor nxkxnxd
İşte bu kredi olaylarına ben hiç girmem
Paranı biriktir peşin al
11 bile alamazsınızo peaya.
Alırsam ne vereceksiniz hiçbir şey vermeyin ama bu sene olmasa da eninde sonunda alacağım
Ya öyle olur ünşallah. Ben Avrupa’da bir maaşımla 3 tane 13 pro max alabiliyorum.
:'(
@wewantdrugs noldu n
Bilmem alabilirsin :)
iPhone şart mı?
iPhone aslında sevmiyordum iPhone 12 çok beğendim ve sosyal medya da içerik üretmek istiyorum fotoğraf çekmeyi çok seven biriyim kaliteli uzun süre iyi dayanıyor paranın hakkını verdiğini düşünüyorum şu an ki telefonum redmi not 8
Anladım Redmi not 10 pro 108 Mega piksel kamerası inceleyebilirsiniz bi tık daha iyi olsun derseniz Mi modellerine bakınız. Ortalama 3-5 yıl kullanıyoruz çok büyük paralar harcamayı doğru bulmuyorum açıkçası.
Youtube video atarken kalite düşüyor
İphonlardada düşüyor bende araştırıyorum bu konuyu
3- yıl kullanmak yerine işte 7 sene kullanıp iPhone alayım diyorum
Evet kesinlikle ama maalesef dolar kuru çok etkiledi. Video kalite olayına halen çare bulamadılar çok araştırdım özellikle instagramda bu sorun var.
Şimdiden güle güle kullanın
Alirsin
Alırsın
Teşekkürler
meslek ne kanka
Hastane de bir iş
Kanka vatana vs git orada taksit yapılıyor öyle alırsın
Dert tasa zorluk çekmezsin umarım bende o tarz bi maaş ile almıyorum 😂
Taksitle al
Kredi kartı kullanamıyorum banka kartı ve maaş kartı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?