Iphone SE 1. nesil telefonum apple logolu beyaz ekranda takılı kaldı dondu açılmıyor?

Iphone SE 1. nesil telefonum apple logolu beyaz ekranda takılı kaldı dondu açılmıyor. Nasıl açabilirim lütfen yardım edin. Bilgisayarıma itunes indiremiyorum linux kullandığım için. iTunes benzeri linux için indirebileceğim uygulamalar var mı bildiğiniz? Ya da başka türlü nasıl açabilirim lütfen acil yardım
Iphone SE 1. nesil telefonum apple logolu beyaz ekranda takılı kaldı dondu açılmıyor?
Cevapla