Burada da bunu düşenen yok galiba. Tinder şaçma ve artık gereksiz gibi sizce nasıl?

Tinder kullanmam için arkadaşımla geçen gün inatlaştık. İndirdim ama beğeni beğenen sadece 2 kişi oldu ama onları göremiyorum satın almam gerekiyor bence saçma 🤦‍♂️. Aklıma bu durumda benim beğendiklerim de beni göremediği geldi. O zaman sadece para ile kullananlar beğenenleri görebilir, konuşur bu ds çoook saçma. Bu tinder da birisiyle konuşabilen varsa bence çok şanslı birisi. Ben böyle düşünüyorum siz hiç konuştunuz mu birisiyle.
Burada da bunu düşenen yok galiba. Tinder şaçma ve artık gereksiz gibi sizce nasıl?
Cevapla