İnternet & Teknoloji Hayatınızın sonuna kadar tek bir teknolojik alet kullanma şansınız var, hangisini seçerdiniz? Digiboi Takip Et Xper 5 Yaş: 29 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 22 Yapay Zekaya Sor Bilgisayarı seçer kenara çekilirdim.😂 Sizin seçiminiz ne olurdu? Bilgisayar Telefon Televizyon Diğer Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Hayatınızın sonuna kadar tek bir teknolojik alet kullanma şansınız var, hangisini seçerdiniz? Cevapla Bilgisayar Soruları Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
Cellincall_21 Takip Et Xper 5 Yaş: 30 , eic 98% +1 yıl Büyük ihtimalle telefon olurdu diye düşünüyorum. Çünkü hayatın birçok alanında kullanıyorum 0 1 Yorumla Digiboi +1 yıl WhatsApp Web olduğu sürece bilgisayardan devam ben. 😂 Yorumla
Deliyimbendeliyim Takip Et Master Yaş: 33 , eic 37% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 687 cevap paylaştı. z kuşağı bilmez eskiden sadece bilgisayar vardı msn, skype, mynet kullanırdık 0 0 Yorumla
Onuradr Takip Et Master Yaş: 36 , eic 42% +1 yıl Bilgisayar şarj sorunu olmadan kullanacağın en özgür alan. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Tableti tercih ederim çünkü KS hesabıma hep ordan giriyorum jsjs daha rahat oluyor. 0 1 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ya da telefon vazgeçtim Yorumla
pansyy Takip Et Xper 7 Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Bilgisayar hepsini sollar.. 0 1 Yorumla Digiboi +1 yıl Her işlevi tek cihazda topladığı için benim de tercihim bilgisayar oldu. Yorumla
şakamıya Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl iyi bi telefon hepsini üzer 0 1 Yorumla Digiboi +1 yıl Telefon ekranı küçük ya :/ Yorumla
полночь Takip Et Xper 6 Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Bilgisayar tabiki 0 1 Yorumla Digiboi +1 yıl Aynen öyle. Yorumla
GOKHANoturumactı Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 5b cevap paylaştı. Bilgisayar 0 0 Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 4,2b cevap paylaştı. Telefon 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Büyük ihtimalle telefon olurdu diye düşünüyorum. Çünkü hayatın birçok alanında kullanıyorum
WhatsApp Web olduğu sürece bilgisayardan devam ben. 😂
z kuşağı bilmez eskiden sadece bilgisayar vardı msn, skype, mynet kullanırdık
Bilgisayar şarj sorunu olmadan kullanacağın en özgür alan.
Tableti tercih ederim çünkü KS hesabıma hep ordan giriyorum jsjs daha rahat oluyor.
Ya da telefon vazgeçtim
Bilgisayar hepsini sollar..
Her işlevi tek cihazda topladığı için benim de tercihim bilgisayar oldu.
Çünkü hepsi birinde. Özellikleri çok
iyi bi telefon hepsini üzer
Telefon ekranı küçük ya :/
Bilgisayar tabiki
Aynen öyle.
Bilgisayar
Telefon elbette
Telefon
bilgisayar
Bilgisayar