Eylül ayında instagram hesabımı çaldırmıştım ve geçen hafta bir şekilde geri aldım. Çaldırdığımda yedek hesabım vardı aktif olarak kullanmadığım o hesabımı açıp kullanmaya başladım. Çalınan hesabımımı çoğu kişi engellemiş takipçilerimin yarısından fazlası gitmiş. Sadece yakın olduklarıma engeli kaldırıp takip etmelerini söyledim. Ve şu anda yedek hesabımı çok aktif olarak kullanıyorum. Eski hesabımda gruplar yok o hesapta gördüğüm bir gönderiyi arkadaşlarıma atmak istediğimde önce yedek hesabıma atıp ordan arladaşlarıma atıyorum. Ama eski hesabımda 140 tane gönderi var yedek hesabımda ise 10 tane var. Yani bugüne kadar yaşadıklarım gittiğim yerler yok.
Siz benim yerimde olsaydınız ne yapardınız?


Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
İki gün sürer aynı takipciye ulasmak
Eskiyi kullan.