İnternet & Teknoloji Şu an telefonunuzun şarjı mı daha yüksek, sizin şarjınız mı? 8matador1180 Takip Et FenomenMaster Yaş: 29 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 34 Yapay Zekaya Sor Valla telefon şu an uzun saatlerdir elektrik olmamasından dolayı %20lerde falan, yeni taktım. Ama benimki %60 falan vardır. Sizde durumlar nasıl? Şu an telefonunuzun şarjı mı daha yüksek, sizin şarjınız mı? Cevapla Telefon Soruları Fal Soruları Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 7 kişi beğendi
PiLLy_BheBek Takip Et Master Yaş: 31 , eic 83% +1 yıl Benim pil doluluk seviyem bir dk bakayim👀 81%miş Telefonumun %60 şu an 2 2 Yorumla 8matador1180 +1 yıl senin pil iyiymiş xd PiLLy_BheBek +1 yıl Evet, şu an evin içinde koşuyorum
Snowflakee0 Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Telefonumum şarjı %83 benden kat ve kat daha yüksekk 1 3 Yorumla 8matador1180 +1 yıl nedennn Yorumla Snowflakee0 +1 yıl Benim batarya bozulmus ya şarj olmuyor 😂😂 Yorumla 8matador1180 +1 yıl getir tamir edelim xd Yorumla
apønia Takip Et Bilge Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Telefonum %6, benimki de nereden baksan 5,5 vardır. dd 1 4 Yorumla 8matador1180 +1 yıl yok yok senin şu an bir 40'ın var gib geldi ban xd Yorumla apønia +1 yıl Çok verdin ya 40 olamaz, yanlış görmüşsündür 12 falandır oben yavaşça takip isteğimi geri alabilir miyim bu aradaaaa, 0-0 hedefimde istikrarlı adımlarımı sürdürmek istiyorum yanlış oldu o. xddddd Yorumla 8matador1180 +1 yıl işte bunu etmeee, elbette özgürsün ama biraz sabır göstermezsen öyle kalırsın hep :( Yorumla apønia +1 yıl ben halimden memnunummm. dd Yorumla
terazininbiri Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 99% +1 yıl Telefonumun şarjı %9 ve kalkıp şarja takmaya üşeniyorum. Söyleyeceklerim bu kadar 🧘🏻♀️ 1 4 Yorumla 8matador1180 +1 yıl Seni de şarja takmak lazım ozaman yusahato Yorumla terazininbiri +1 yıl Cümlenin sonunda güldün mü bana mı öyle geldi Yorumla 8matador1180 +1 yıl yok japon markası gibi bi şey yaptım gülme değil de o Yorumla terazininbiri +1 yıl Bu aralar klavye sorunsalı çok diye dedim. Neyse az uyucam ben 🥱 Yorumla
Çileklibirşeyler Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Telefonun 77 benim 20 falandir iftara kadar ölmem inşallah 😂 1 5 Yorumla 8matador1180 +1 yıl sen de kendini baya düşük ettin be :D Yorumla Çileklibirşeyler +1 yıl Açlıktan ölüyorum 😄 Yorumla 8matador1180 +1 yıl ne kadar kaldııı Yorumla Çileklibirşeyler +1 yıl Bilmiyorum hesap yapma yetimi kaybettim 19.20 de okunacakmis Yorumla 8matador1180 +1 yıl 1 saat 20 dakika daha dayanırsınınn Yorumla
iSLaNDBaZaRr Takip Et Yoda Yaş: 40 , eic 98% +1 yıl Telefon şu an Şarj da, %30Benim Şarj da can çekişiyor 1 0 Yorumla
ikizterazi Takip Et Master Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Şarjım %3, Benim şarjım %2Camdan atlamalıyım😦 1 0 Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 4,2b cevap paylaştı. Telefonun şarjı %10 olması rağmen benden daha yüksek 1 0 Yorumla
-ᴡiɴᴄʜᴇsᴛᴇʀ Takip Et Master Yaş: 28 , eic 98% +1 yıl Niyetliyim ve ikimizinde sarjı az Şu an acıkmadım susamadım da halsizim gibi :D 1 0 Yorumla
duramayan Takip Et Yoda Yaş: 33 , eic 99% +1 yıl Benimki 3 gün rahat gidiyor, powerbank gibi bataryası var. 1 0 Yorumla
devushka_ Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 99% +1 yıl Tel şarjı %7, benim şarj %5 kapanmak üzereyim😅 1 1 Yorumla 8matador1180 +1 yıl sen bitmişsin zaten :( Yorumla
Vrlipk Takip Et Xper 6 Yaş: 30 , eic 58% +1 yıl Iftardan sorna tekrar Sor 🤣 1 8 Yorumla 8matador1180 +1 yıl şu an telefon yüksek o zaman xd Yorumla Vrlipk +1 yıl Kesinlikle 😂 iftardan sorna tam tersi olcak 😋 Yorumla 8matador1180 +1 yıl sanmam karnını şişireceksin yine yatacan öyle :D Yorumla Vrlipk +1 yıl Söyle bi düsününce Evvet haklisin 😅 Yorumla 8matador1180 +1 yıl seninkini yüzde 52ye ayarlayalım tam ortası olsun xd Yorumla Vrlipk +1 yıl 52% gayet makul Bence 😂 her türlü yatis 😅 Yorumla 8matador1180 +1 yıl insan biraz pazarlık yapar bu ne teslimiyet böyle be xdd Yorumla Vrlipk +1 yıl Artik nekadar aciktigimi Sen düsün 😅 Yorumla
SadFragile Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 98% +1 yıl Telefonun daha yüksek çünkü açım 1 1 Yorumla 8matador1180 +1 yıl açlık şarjı düşürebilir evet xd Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl İkimizin de şarjı çok düşük 1 8 Yorumla 8matador1180 +1 yıl niye fatme Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Oruç tutayyeehh Yorumla 8matador1180 +1 yıl e bunla şarjı düşük mü olur adamınn Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Olamaz mı yani 😬 Yorumla 8matador1180 +1 yıl telefonda mı oruç tutuyo Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Tebi telefonumun da sevap point kazanması için elimden geleni yapıyorum 😅 Yorumla 8matador1180 +1 yıl iflas ederse kaaznamaz ben söyleyim de fatme Yorumla Cevap sahibi +1 yıl İftara kadar dayanabilir bikerem 😒 Yorumla
Alaçatı_mavisi Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 536 cevap paylaştı. Telefonum gibiyim %46 yokus asagi iniyorum 1 0 Yorumla
Abdurrahman00t Takip Et Master Yaş: 28 , eic 70% +1 yıl TLF şarjım %48 yine da TLF daha yüksek 1 0 Yorumla
Mario45 Takip Et Master Yaş: 37 , eic 95% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 1,4b cevap paylaştı. Telefonun şarjı daha yüksek :D 1 0 Yorumla
onur26vw Takip Et Master Yaş: 35 , eic 93% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 1,1b cevap paylaştı. Telefonum %45, benimki %10. 1 0 Yorumla
Balhaatunn Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 99% +1 yıl Eşitiz %30 şarjım 1 2 Yorumla 8matador1180 +1 yıl balhatuna şarj verelim biraz Yorumla Balhaatunn +1 yıl Powerbanki olan😂 Yorumla
DenizYıldızı3581015 Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Benim şarjim 1 5 Yorumla 8matador1180 +1 yıl sarjın kaçç Yorumla DenizYıldızı3581015 +1 yıl Yüzde yüz 😃😀 Yorumla 8matador1180 +1 yıl niye öyle fazla :D Yorumla DenizYıldızı3581015 +1 yıl Güzel bir haber aldım Yorumla DenizYıldızı3581015 +1 yıl Ondan Yorumla
majestetuncay Takip Et Mentor Yaş: 40 +1 yıl benim şarjım bitmek üzere, o yüzden telefonum.. 1 0 Yorumla
_ΛqresiF_ Takip Et Master Yaş: 31 , eic 34% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 1,6b cevap paylaştı. Telefonumun şarjı. 1 0 Yorumla
serimiyy Takip Et Master Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 426 cevap paylaştı. Telefonun 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Benim pil doluluk seviyem bir dk bakayim👀 81%miş
Telefonumun %60 şu an
senin pil iyiymiş xd
Evet, şu an evin içinde koşuyorum
Telefonumum şarjı %83 benden kat ve kat daha yüksekk
nedennn
Benim batarya bozulmus ya şarj olmuyor 😂😂
getir tamir edelim xd
Telefonum %6, benimki de nereden baksan 5,5 vardır. dd
yok yok senin şu an bir 40'ın var gib geldi ban xd
Çok verdin ya 40 olamaz, yanlış görmüşsündür 12 falandır o
ben yavaşça takip isteğimi geri alabilir miyim bu aradaaaa, 0-0 hedefimde istikrarlı adımlarımı sürdürmek istiyorum yanlış oldu o. xddddd
işte bunu etmeee, elbette özgürsün ama biraz sabır göstermezsen öyle kalırsın hep :(
ben halimden memnunummm. dd
Telefonumun şarjı %9 ve kalkıp şarja takmaya üşeniyorum. Söyleyeceklerim bu kadar 🧘🏻♀️
Seni de şarja takmak lazım ozaman yusahato
Cümlenin sonunda güldün mü bana mı öyle geldi
yok japon markası gibi bi şey yaptım gülme değil de o
Bu aralar klavye sorunsalı çok diye dedim. Neyse az uyucam ben 🥱
Telefonun 77 benim 20 falandir iftara kadar ölmem inşallah 😂
sen de kendini baya düşük ettin be :D
Açlıktan ölüyorum 😄
ne kadar kaldııı
Bilmiyorum hesap yapma yetimi kaybettim 19.20 de okunacakmis
1 saat 20 dakika daha dayanırsınınn
Telefon şu an Şarj da, %30
Benim Şarj da can çekişiyor
Şarjım %3,
Benim şarjım %2
Camdan atlamalıyım😦
Telefonun şarjı %10 olması rağmen benden daha yüksek
Niyetliyim ve ikimizinde sarjı az Şu an acıkmadım susamadım da halsizim gibi :D
Benimki 3 gün rahat gidiyor, powerbank gibi bataryası var.
Tel şarjı %7, benim şarj %5 kapanmak üzereyim😅
sen bitmişsin zaten :(
Iftardan sorna tekrar Sor 🤣
şu an telefon yüksek o zaman xd
Kesinlikle 😂 iftardan sorna tam tersi olcak 😋
sanmam karnını şişireceksin yine yatacan öyle :D
Söyle bi düsününce Evvet haklisin 😅
seninkini yüzde 52ye ayarlayalım tam ortası olsun xd
52% gayet makul Bence 😂 her türlü yatis 😅
insan biraz pazarlık yapar bu ne teslimiyet böyle be xdd
Artik nekadar aciktigimi Sen düsün 😅
Telefonun daha yüksek çünkü açım
açlık şarjı düşürebilir evet xd
İkimizin de şarjı çok düşük
niye fatme
Oruç tutayyeehh
e bunla şarjı düşük mü olur adamınn
Olamaz mı yani 😬
telefonda mı oruç tutuyo
Tebi telefonumun da sevap point kazanması için elimden geleni yapıyorum 😅
iflas ederse kaaznamaz ben söyleyim de fatme
İftara kadar dayanabilir bikerem 😒
İkisi de bitik durumda
Telefonun şarjı sjsmldsöşdöef
İkimizde tükenmenin eşiğindeyiz şu an..
Telefonumun şarjı daha yüksek
Telefonumun şarjı tabii😂
Telefonunkisi %44 benimkisi %15
Benim şarjım yüksek %70
Telefonum gibiyim %46 yokus asagi iniyorum
TLF şarjım %48 yine da TLF daha yüksek
Telefonun şarjı daha yüksek :D
Telefonum %45, benimki %10.
Eşitiz %30 şarjım
balhatuna şarj verelim biraz
Powerbanki olan😂
Benim şarjim
sarjın kaçç
Yüzde yüz 😃😀
niye öyle fazla :D
Güzel bir haber aldım
Ondan
benim şarjım bitmek üzere, o yüzden telefonum..
Cep telefon yüzde 20
Ben yüzde 35
benim şarjım. ama Moral şarjim düşük
Telefonun
25 Şu an
benim sarjim 🙂
Telimin şarjı 16%benim ise 3% çünkü oruçluyum
Telefonumun şarjı.
Valla benimki hep 100 de 100
Telefonun
Şarjım %4 enerjim %300 brem
Telefonun şarjı
bittik ya...