Şu an telefonunuzun şarjı mı daha yüksek, sizin şarjınız mı?

Valla telefon şu an uzun saatlerdir elektrik olmamasından dolayı %20lerde falan, yeni taktım. Ama benimki %60 falan vardır. Sizde durumlar nasıl?
Şu an telefonunuzun şarjı mı daha yüksek, sizin şarjınız mı?
Şu an telefonunuzun şarjı mı daha yüksek, sizin şarjınız mı?
Cevapla