Sanal dunyada daha ozgur ve rahat davranabiliyoruz. Mesela normalde nazik konusan bir arkadasim, sirf kufredebilmek ve boylece rahatlayabilmek icin online oyunlara girerdi. Mesela ben, avatar olusturdugum her turlu oyun veya programda, avatarimi cok acik giydiririm, nasilsa ona gunah degil ya normalde giyemeyecegim herseyi giydiririm 😁 Sizde var mi normalde yapmasaniz da sanalda yaptiginiz seyler?
Normal hayatta yapmadığınız, sadece sanal dünyada yaptığınız bir şey söyler misiniz?
Sanal dünyada negatif ve mutsuz kaba kavgacı bir izlenim veriyorum fakat reelde kendi halime biriyim bana taş atmadıkları sürece kavgada çıkarmam çok negatif değilim hatta gün için devçook gülerim ve mutsuzda değilim. Sosyal medya gündem olsun burası vs beni kolay sinirlendircek tip dolu
normalde kendi halimdeyim sevgilimde yok ama Sanalda 120 tane sevgilim var hepsiylede eğleniyor ve dalga geçiyorum ohhhhhh canım değsin hepsinede müstehak olsun