Telefonunuzu en çok ne için kullanıyorsunuz?

Sanırım ben en çok mesaj atmak, sosyal medyada takılmak ve fotoğraf çekmek için kullanıyorum.
Telefonla konuşmak
Mesaj atmak
Sosyal medyada takılmak
Fotoğraf çekmek
Oyun oynamak
İşlerimi halletmek
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Telefonunuzu en çok ne için kullanıyorsunuz?
Cevapla