Selam dostlar, kaç kişiye vermişsinizdir numaranızı sizce? Şöyle bir düşündüğünüzde? 


Bugüne kadar üç kişi oldu sanırım. Biri araştırma görevlisiydi ve imamlık yapıyordu. Bir araştırma için vermiştim. İki kişi de burada işte. Öyle herkese vermiyorum numaramı veya arkadaş olmuyorum da zaten.
Bir kisiye verdim, o da ben değil arkadaşım mesajı görünce benim numaramı yazdı yolladı. ahh deliricem evlendim o kişiyle yillar once ama ayrılıyorum şuanda🙄
Vermeyin numaranızı bence bı sürü sosyal medya uygulaması var.
Evlendiysen neden ayrılıyorsun
@ErtugrulKARTAL1903 her evlenen sonsuza kadar evli kalamiyor maalesef
Öyle evet ama konuşurken tanımışsındır belki diye düşündüm. En azından kendin seçmiş gibi olmuşsun
@ErtugrulKARTAL1903 işte herkesi konuşurken tamamen tanıyamiyorsun, başına öyle kötü şeyler getireceği de alninda yazmıyor
Haklılık payın var. Aynı dert bende de var çünkü 😊
@ErtugrulKARTAL1903 o. halde siz ders çıkarın 👍
Cevap
17Cevap
İnternetten tanıştığım kimseye numaramı vermedim. Aslında internetten insanlarla konuşup arkadaş olmuyorum desem daha doğru olur.
Neden olmuyorsun peki?
Lana olunca mı böyle oluyor yani xd neden o duruma gelemedin sdf
olmaz daha sosyal olman lazım...
Yaani vermisimdir bi 10 kişiye hatta sms de bi mesaja denk geldim Eylül ayında bana bal dudak diye biri mesaj atmış düşünüyorum acaba kimdi o diye😂
dfsdf düşün bi kim acaba bukursun sana kim öyle hitap ediyordu xd
Dudaklarım biraz tombis olduğu için herkes demiş olabilir bilemedim 😄
Her tombise bal dudak mi diyorlar xd
Flört falandir ya da benim derslerime yardım ediyordur aynı zamanda yürüyordur bende ses etmiyorumdur yardım etsin diye bir ton ihtimal var mesaj atıp öğrenebilirim sadece😂
Ulan vay anasını be farkındayım da yardim ediyor diye ses etmiyorumdur diyor 😄
Matematik yapamayıp kpss den 90 almak zorunda olmak ne acı şey haberin var mı acaba 😄 yardıma ihtiyacım oluyor yaniiii
E böyle florleserek karşılığında böyle şeyler bekleyerek mi edecekler yardımı sana xd bu şekilde de olmaz o 90 ama 😄
Bıraktım o işleri zaten kendim çalışıyorum da yine olmayacak yani ağlıyorum sabahtan beri 😂
Ağlama canin sağ olsun 90 puan kolay şeyler değil. Yani normal. Bal dudaklı olmaktan iyidir hem xd
Numara benim için aşırı şahsi bi şey değil, yakından tanımak istediğim insanlara veririm, fazla olmuştur
10 kişi vardır. Ama telefondan değil de uygulamadan konuşmak daha garanti oluyor. Yakalanma riski olmuyor o şekilde. Evliler için tehlikeli durum 😊
10 falan olmuştur internetten devamı gelmiyor ama ya ben sıkılıp engelliyorum ya muhabbet yürümüyor ya karşımdaki bir süre sonra yazmayı kesiyor
Baya kişiye verdim hele birisiyle 5 senedir aktif sohbet ediyoruz daha hiç buluşmadık 😅 bu arada verdiklerim hep istediği için verdim
0 kişiye. Bana sanalda samimi olduğum arkadaşım numarasını verdi ben yazmadım bile çünkü sanalda olan sanalda kalır düşüncesindeyim.
10 kişi vardır. Hala görüştüğüm arkadaşlarımda var.
Sadece burdan tanıdığım bir kaç kişiye verdim ( 7kişiye numaramı vermişim )
Sayısını hatırlamayacağım kadar çok kişiye vermişimdir.
4 yıl önce bir kıza vermiştim. Şimdi konuşmuyoruz bile
Tanıştığım herkese veriyorum🤷
Kimseye numaramı vermedim 0
Üç ya da dört. Güvendiğim kişilere veriyorum.
Sanal olan kimseye vermedim
Yani samimi olduktan sonra veririm
100 lerce hatta guruplar vardı 200 kişilik
1 kisiye oda pisman etti lavuk
Niye bu soru?😄
Çiğ köfte yiyelim seninle diye :D
Olur buyur gel benden dolu dolu bi' masa 🤗
Çok isterimmmmm nam nam namm
Acılı heahhhhhhhh 😎
10u geçmiştir sanırım 😂
Sıfır 👌
sıfır burası sanal
2 ya da 3 kişi
5-6 kişiye verdim.
Üç daha fazla değil
2 galiba
Bir kişiye keske vermeseydim dedirtti ama sonun
Lise zamanı bir kıza vermiştim o kadar
Vardır bi 20 kişi
Kimseye
6-7 kişi vardır
Kimseye
Bir ya da iki
Dört.
Kimseye numaramı vermedim
13 14 kişiye felan herhalde
5 kişiye verdim
1. yeterli
0 kişiye
2 kişi
Deli miyim ben numarami niye vereyim
0 kişiye
3 kişi falan vardır
3 4 kişi
2 3 kisi
13 kişiye verdim
İki. Biri yanlışlıkla biri isteyerek
100 u geçmiştir
0...
Çok sayamam
en fazla 5
Hiç vermedim
2 kişiye
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?