parmak okuma zaten bir felaket agar 3 saniye ye aciyor hawei samsung cihazlarim var saniye demeden aciyor ve cok agar cihaz ya uygulma acmalri berbat sensorler dandik yuzune koyuyirusn arama da sensor deverye girmyir basya seyler sikayeeri bir arastir da gor
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Kamerası çok iyi ben parmak okuma kullanmıyorum face ID kullanıyorum gayet kullanışlı ama yüksek GB al
Kaç gb mesela bu arada hangisini kullanıyosun
Red mi not 10
Ben 64 kullanıyorum 128 GB tavsiye ederim çünkü doldu ve yavaşlamaya başladı
Sen yinede bı arastir sonra arkamdan sövme😁
Yok yok teşekkürler :D
Ricas
Vermiyorlar
Aa neden ki
Ekstra para kazanmak için başka neden olucak
Doğru
Ne zamandır var bu marka biliyor musn
Türkiye'de 3 5 senedir
Normalde
Hangi ülkeye ait
Çin malı
Yaa lskfjlss
Neden güldün ki 😀
Çin malı diye :D
Diğer androidlere göre iyi midir şimdi bu
Fiyatı da uygun sağlam bana dayandigsa 😀
:D Şarjı ne kadar sürede doluyor peki ne kadar gidiyor
Hızlı doluyor bana 2 gün yetiyor sarz yeni olduğu için
128 ve 64 gb arasında fiyat farkı çok mudur peki
Ben aldığımda 600 lira vardı şu an ne bilmiyorum
Anladım iyi o zaman ya androidler için bir sürü marka var ama bu da iyi gibi
Bence 😀
Hangi renkleri var peki bi de en düşük modeli hangisi merak ettm kaçtan başlamış :D
Benimki beyaz diğer renkler öyle çokta iyi degil
Siyah da güzeldr
Siyah yoktu gakiba
Baya iyi telefon benim hoşuma gidiyor. Arkadaşımda var iPhone bıraksam direk onu alırım.
O kadar diyosun yani
İphonedan sonra ilk kez android kullanıcam da bir sürü marka var sanki daha iyi olan markalar da var gibi
Arkadaşındaki model hangisi
Kamera güzel parmak okuma var memnunun tekefonumdan
Hangi modeli peki elindeki
Xiaomi resmi note 10s model
Redmi
Son model mi bu Peki bi de her uygulama kullanılıyor değil mi
Kullanılıyor yani yeni model evet
Peki uygulama kilit özelliği var mı
Vardır sanırım okadar incelemedim
Peki teşekkürler
Rica ederim
Güzel kendim kullanıyorum kamerası da gayet yerinde kullanışlı
Hangi modeli peki
Redmi note 9 pro
Son modeli hangisi peki biliyor musunuz
11 pro ama daha ülkede yok şu an için 10 pro var ülkede
Peki teşekkürlerr
uzak dur derim huawei veya samsung bak
Neden
parmak okuma zaten bir felaket agar 3 saniye ye aciyor hawei samsung cihazlarim var saniye demeden aciyor ve cok agar cihaz ya uygulma acmalri berbat sensorler dandik yuzune koyuyirusn arama da sensor deverye girmyir basya seyler sikayeeri bir arastir da gor
İdareten de kullanılmaz mı
sinrlerine hakim abilrsen kullan
Baya övüyorlar aslında ya
Ben memnunum
Hangisi
Not 8
Teşekkürler