O son zamanlarda insanlarda muhabbet etmek Konuşmak iletişime geçmek oldukça zor oldu bu emojilerde Bu duruma eklenince insanlar artık hiç konuşmamaya başladı herkes soğuk olmaya başladı birbirine alınmaya başladı yani sanırım bu uygulamalar yüzünden gittikçe herkes birbirinden soyutlanyor gibi geliyor bana sonumuz hayır olsun diyelim bakalım gelecek senelerde neler göreceğiz🌸🤣
Gelmesine gerek yok aslında olayın doğallığı bozuluyor. Misal çok komik bir mesaj falan gelmiştir 10 tane gülen emoji atarsın. Ama bu özellik ile sadece tek emoji atarsın bu kez karşı taraf acaba gerçekten komik değil miydi diye düşünür 😅😅 Bu yüzden doğallığı bozuyor gelmesin geri gitsin 😂😂
Neyse en azından okundu ama cevap vermedi derdi kalmaz. Tepkisini verir.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Aa çok güzel vala eskiden derlerdi ınstagram gibi whatsapta mesaj beğenme özelliği olsa da cevap vermek zorunda kalmasak diye bence çok iyi ekstradan imioji atmaya gerek yok
Bu zamana kadar whatdapp'ın hiç bir özelliğini kullanmadım sadece kara düzen mesajlaşma oldu yani. Emoji ile tepkisini falan hiç merak edipte bakmam bile
İnternet & Teknoloji konusunda 895 cevap paylaştı.
kafalarına göre bir şeyler yapıyorlar işte. instagram wp facebook aynı kişi ve şirkete ait olduğu için benzer özellikler geliyor her uygulamaya zaten. benim için ''amann ne yapmışlar be'' dedirten bir durum yok kısacası.
Instagram'da da hiç sevmediğim bir özellikti. Mesaj yoluyla da emoji ile tepki verilebilir. Aşırı gereksiz bir özellik.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Senin bu soruyu sormanla, whatsappa yeni gelen özellliği ''gerek var mıydı?'' sorusuna maruz bıraktım ve sonuç olarak sorduğun soru, içerikten daha gereksiz çıktı. Saygı ve sevgilerimi sunar, iyi günler dilerim.
Yağ zaten mesajlara emoji atma özəlliyi vardı Mesela biri bana komik bir şey atarsa ben de 😅🤣😂🤣 emojilerini atardım söylemek istediğini sanırım tam olarak anlamadim
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Gerek yoktu. Boş şeyler bunlar. Ben WhatsApp’taki durum ekleme özelliğini bile saçma buluyorum..
Gereksiz bence zaten emoji atabiliyoruz klavyede mevcut bu tüm uygulamalar ona buna şuna benzemeye çalışıyor resmen daha farklı özelliklerde gelseler bu kadar normal karşılamayız.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
gereksiz olmuş biz hayata ve akpye tepkiliyiz zaten
Lıne hepsinden daha iyi çıkmıştı. Daha whatsappta sesli görüşme bile yokken medya aktarımı vs yokken Lıneda grup görüntülü arama bile vardı millet değerini bilmedi