9 aydır birlikteyiz ama hala sosyal medyadan takipleşmiyoruz. Garip değil mi?

9 aydir guzel giden bi iliskimiz var hic bir sorun yok. Birbirimizi social mediadan tanidik buarda, sadece dm den yazisiyoduk ama takiplesmiyoduk.9 ay oldu hala bi istek atimde takip edim su kizi demiyor. Gecenlerde sordum bunu neden takiplesmiyoruz diye, oda ailen gorur zor durumda kalma dedi. Bende ailem bisey demez karismaz dedim hala takiplesmiyoruz.
Daha sonra twitter hesabini sordum kullanici adini onuda ilk basta vermek istemedi biraz zorlayinca verdi ve hesabinin askiya alindigini soyledi. Insan sevgilisini takip etmezmi? Neden boyla yapiyor sizce?
9 aydır birlikteyiz ama hala sosyal medyadan takipleşmiyoruz. Garip değil mi?
Cevapla