9 aydir guzel giden bi iliskimiz var hic bir sorun yok. Birbirimizi social mediadan tanidik buarda, sadece dm den yazisiyoduk ama takiplesmiyoduk.9 ay oldu hala bi istek atimde takip edim su kizi demiyor. Gecenlerde sordum bunu neden takiplesmiyoruz diye, oda ailen gorur zor durumda kalma dedi. Bende ailem bisey demez karismaz dedim hala takiplesmiyoruz.
Daha sonra twitter hesabini sordum kullanici adini onuda ilk basta vermek istemedi biraz zorlayinca verdi ve hesabinin askiya alindigini soyledi. Insan sevgilisini takip etmezmi? Neden boyla yapiyor sizce?
Daha sonra twitter hesabini sordum kullanici adini onuda ilk basta vermek istemedi biraz zorlayinca verdi ve hesabinin askiya alindigini soyledi. Insan sevgilisini takip etmezmi? Neden boyla yapiyor sizce?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer