
ME: İnstagramda filtre kullanırdım.
Kullanırım
Kullanmam
Pek değil 🤔
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Hiç kullanmadım. Mantıklı geliyor bazen sonra " etrafı yamulturuz kimi ne için kandırıyorum ki ! " diye düşünüyorum🤣 Zaten en son aylar önce fotoğraf koydum. Tanıdıklarım harici kimse de yok sosyal medyalarda.
yapıyorum çünkü cilt lekelerim var. tedavi bitene kadar cilt tonumu düzelteceğim.
onun dışında bir şey kullanmıyorum
ağzım burnum dudağım kendi ebatlarında
Itiraf edim ben hep kullandım instada 😅
Yaptim bi kere 😅
Cevap
29Cevap
Hiç uğraşmıyorum, hatta filtre bile kullanmıyorum. 😂
Bütün fotoğraflarım doğaldır. Sadece eski bir kaç fotoğrafımda efekt var, o da montajdan sayılmaz. Değişiklik yapmıyordum, renk ekliyordum. :D
Filtre shop sayılır mı? Çünkü shop sevmiyorum ama bazen filtreler cilt tonunu vs. daha güzel yansıtıyor bu yüzden filtre kullandığım olmuştur.
Hayır sinir oluyorum ayrıca. Reelde hepsi çok kötü duruyor. İnsanın biraz kendine güveni olması lazım.
Sosyal medya bile kullanmiyorum :)
Ama foto komikmis 😅
Resim temsili 🙂
Işıklarla oynarım. Öyle belimi inceltiyim yüzüme makyaj yapıyım sevmiyorum
Filtre evet ama makjasız filtrelerden..
Sadece ton esitlensin diye.
Kullanmam. Abartmayalım lütfen. Bazan çok komik oluyorsunuz 😅😂🤣
Gerek yok böyle şeylere
Mal bu muz bu derim 🤣🤣
Sosyal medyada fotoğraf paylaşmıyorum filtre kullanmadığım için desem :) normal insan tipi artık uzaylı gibi kaldı
sosyal medyada fotoğraf paylaşmıyorum ki shop yapayım :)
Keşke seni ekleme imkanım olsada o filtreli gözlerinle görsem😂
biraz az olmuş bu :D asla shop yapmam ihtiyacım yok :D birde totosunu büyütmeyi unutmuş resimdeki
Bunlar fotoshopun ırzına geçmiş
Erkek olarak pek ihtiyaç duymuyorum 😊
Hayır zaten jolay kolayda kendi resmimi paylaşmam
Çünkü sosyal medyam yok 😂😂😂😂😂
Sosyal medya kullanmıyorum
Kendini rezil etmekten başka bir şey değil.
Pp deki ya da kapaktaki gibi montajlar yaparım 😂
Instagramda kendimi paylaşmıyorum zaten
Hiç öyle şeylerle işim olmaz
Hiç bir fotoda sahtekarlık yapmam
şu an ki resmimde bile shop var 😅
Hayır en fazla siyah beyaz yapıyorum
Duruma göre filtre sadece
Aa shop muydu ben zaman bükülüyor sandım
Hayır Yapmam Tabikide
Ben daha hiç fotoğraf paylaşmadım
Kadınların çoğu, erkeklerin azı shop kullanır.
sosyal medya kullanmıyorum
hayır onla uğraşamam
Paylaşmıyorum
Kullanmam
Hayır işim olmaz
Hayır
Hayır yapmam.
İhtiyaçım yok çünkü.
abartılı yapmam hiç
Kullanmam.
az bir şey efekt falan iyi olabiliyor
Hayır
Bazen
Hayır kullanmam
Hayır
Hayır ne gerek
kullanmam
Kullanmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?