Ekran kartı 3 aylık, amazon japonya'dan alınma, Kutu fatura var. (Overclock ayarları filan yapınca wattman hatası alıyorum otomatik standart ayarları geri dönüyor.
Diğer bileşenlerin garanti, kutu, faturaları yok.
İşlemci stok fanlı 4.2 ghz'de 80 dereceyi geçmiyor, Ekran kartı 65 dereceyi geçmiyor.
İşlemci: Ryzen 5 3600
Ekran kartı: Sapphire Nitro+ RX6600 XT
Anakart: Asus tuf b450m pro gaming
Ram: Corsair vengeance 8x2 3200 mhz
Ssd: 480 GB Toshiba ocz (%100 performans %94 sağlık)
Psu: 600W Rampage Rmp 80+ bronze
Kasa: Rampage Sailor kasa
Diğer bileşenlerin garanti, kutu, faturaları yok.
İşlemci stok fanlı 4.2 ghz'de 80 dereceyi geçmiyor, Ekran kartı 65 dereceyi geçmiyor.
İşlemci: Ryzen 5 3600
Ekran kartı: Sapphire Nitro+ RX6600 XT
Anakart: Asus tuf b450m pro gaming
Ram: Corsair vengeance 8x2 3200 mhz
Ssd: 480 GB Toshiba ocz (%100 performans %94 sağlık)
Psu: 600W Rampage Rmp 80+ bronze
Kasa: Rampage Sailor kasa
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Nasıl bir sisteme geçeceğine bağlı. RX 6600XT zaten iyi bir kart ve RTX 3060 ile 3060 Ti arasında. Eğer yeni geçeceğin sistem RX 6800 veya Nvidia tarafında RTX 3070 ve üzeri olmayacaksa hiç gerek yok.
Lakin Amazon Japonya'dan alınan ekran kartların garantisi bulunmuyor, o fiyata sistemi satman biraz zor olabilir. Voltaj ayarlarıyla oynadığında bu sorunla karşılaşman da normal. Overclok biraz daha hassas kartlarda dokunma derim.
geçen indirimde ryzen 5 5600x rx 6600xt vardı 14.000tl'ye, açıkçası yine bu tarz bir sisteme geçeceğim, sırf sıfır garantili olsun diye satmayı düşünüyorum, i5 12400f rtx 3060 ya da ryzen 5 5600x rtx 3060lı bir sisteme geçmeyi düşünüyorum, 1080pde 4-5 yıl kullanıcam, 13.000 tl teklif veren oldu.
O zaman sat. Ekran kartları fiyatları düşüyor zaten
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!