Bu sistemi 13.000TL'ye satıp yeni garantili sıfır bir kasa alsam mantıklı olur mu?

Ekran kartı 3 aylık, amazon japonya'dan alınma, Kutu fatura var. (Overclock ayarları filan yapınca wattman hatası alıyorum otomatik standart ayarları geri dönüyor.
Diğer bileşenlerin garanti, kutu, faturaları yok.
İşlemci stok fanlı 4.2 ghz'de 80 dereceyi geçmiyor, Ekran kartı 65 dereceyi geçmiyor.
İşlemci: Ryzen 5 3600
Ekran kartı: Sapphire Nitro+ RX6600 XT
Anakart: Asus tuf b450m pro gaming
Ram: Corsair vengeance 8x2 3200 mhz
Ssd: 480 GB Toshiba ocz (%100 performans %94 sağlık)
Psu: 600W Rampage Rmp 80+ bronze
Kasa: Rampage Sailor kasa
Bu sistemi 13.000TL'ye satıp yeni garantili sıfır bir kasa alsam mantıklı olur mu?
Cevapla