Her buluş yeni bir çağı beraberinde getirdi. Telefonun buluşu, bilgisayarın buluşu, kameraların telefonlara entegre edilmesi ve daha niceleri. Peki siz bu buluşların neresinde olmak isterdiniz?
Bir mucit olsaydınız, teknolojiye çağ atlattıracak neyi keşfetmek isterdiniz?
Telefonlarına gömülen insanların kafalarını yerden kaldıracak bir buluş olmasını isterdim. Telefonlara gerek kalmayacak bir buluşa öncülük etmek güzel olurdu. Çünkü bu artık bir sorun teşkil ediyor. Hepimiz kurbanlık koyun gibi telefonlarımıza gömülmüş haldeyiz.
+ Uçan arabalar + Hologramdan ibaret telefonlar + İnsanların direkt kalbini gösteren icarlar + Düşünce gücüyle çalışan asansörler + Yüzüklerden çıkan otomatik sepetler + Yere atılan çöplerin sahibine ulaşmasını sağlayan teknoloji ve daha pek çoğunun mucidi olmak isterim. Kafamdakilerin yüzde biri sadece bunlar. Tüm bunlar içinde çok çalışmalıyım ki başarabileyim ☾