Ben bu ekonomik şartlarda bir şekilde iphone 13 kullanmayı başarıyorsam daha iyi şartlarda aynı çaba ile ev araba almam lazım. Bunu anlamıyor cahil kesim. 2011 yılında 8 aylık maaşımla 12 yaşında bir araba almışlığım var şu an o arabayı 23 yaşında olmasına rağmen 8 aylık maaşımla alamam
İnternet & Teknoloji konusunda 1,1b cevap paylaştı.
Samsung Galaxy A12 kullanıyorum. Eğer ikinci telefon ve hat kullanacak olsaydım, eski telefonum olan Samsung Galaxy S3 Mini veya Samsung SGH-J700'ü kullanabilirim. Yeni aldığımı kaptırmamak için eskilerden birini gösterirdim, malum ortalık kötü. Hırsızı dolandırıcısı var.
Artık oda yalan oldu iki aylık doğalgaz ve elektrik faturasına bir telefon alabiliyorsunuz peki ne oldu telefonmu ucuzladı yoksa faturalarmi yükseldi telefonunu çıkar diyene faturaları cikaracan aslında telefonun yanında
Aslında yanında iki telefon taşıyacaksın. Bir normal telefonun iki Nokia 3310. Telefoncu dayılardan biri denk gelirse alıp tuğla gibi 3310'u vuracaksın kafasına. 😅😂
İnternet & Teknoloji konusunda 2,4b cevap paylaştı.
Artik öyle birine hiç tahammülüm olmaz. Sorgusuz sualsiz benden kulağının tozuna doğru, bol çınlatmalı en sert tokadi yer. Bıktım artık bu fetocu vatan haini cahil takımından.