Telefonumu şarj cihazı algılamıyor , illaki bir yere tutturmam gerekiyor , tüm şarjlarda aynı , birde şarjı çok hızlı bitiyor?

Telefonu bir yere sabitlemeyince şarjı dolmuyor , yeni şarj cihazı aldım yine aynısı oluyor. Ve şarjı 1 dakika içinde 4 5 tane azalıyor. Ne yapabilirim?
Telefonumu şarj cihazı algılamıyor , illaki bir yere tutturmam gerekiyor , tüm şarjlarda aynı , birde şarjı çok hızlı bitiyor?
Cevapla