Ya kar yağdı bende video çektim ama telefonum tuhaflaştı napıcam ben?

Açtım kapattım 1 gün oldu hala tuhaf. Telefonum ıphone x. Mesela ınstagram da hikayenin üstüne yazı yazıyorum yerini değiştiricem aşağıya koyucam gitmiyo yazı çok zor milim milim gidiyo offff. Napıcam ben? Mesela parlaklığı açıcam 3 4 kez yukarı basıyorum anca yine milim milim gidiyo ne zaman düzelcek heryerini sildim yine böyle tuhafff?
Ya kar yağdı bende video çektim ama telefonum tuhaflaştı napıcam ben?
Cevapla