İnternet & Teknoloji Apple AirpodsPro fiyatı artti sizce de cok degil mi? -GÖRGÜSÜZ-ALMANCİ- Takip Et Xper 1 Yaş: 39 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor 4.199 TL sımdık vatan bılgısayardan aldim hatırlarmısınız eskıden 5-7 bın tl en baba telefonları alabılıyorduk sımdık kulaklık cıkıyor ancak 🤪 Güncellemeler+1 yıl …. Apple AirpodsPro fiyatı artti sizce de cok degil mi? Cevapla Telefon Soruları Babalık Soruları Kulaklık Soruları Beğen Paylaş Takip Et
Cefternal Takip Et Master Yaş: 35 , eic 76% +1 yıl Ne zaman buna bu kadar para verilmez dediysem daha da arttı 0 3 Yorumla -GÖRGÜSÜZ-ALMANCİ- +1 yıl He ya 3599 tl di sımdık gene 4200 yakınsa 5000 olur hahaha ama güzel daha pahalı olunca herkes alamaz o hoşuma gıdıyor Yorumla Cefternal +1 yıl Aga ben pro alacaktım 1899 tl idi ekimde. Bi arkadaş alma kasımda bütün siteler indirime girecek dedi dolar yükseldi 2500 oldu yuh dedim 3 oldu. 3,5 oldu şimdi apple ın sitesinde 4,5 :) Yorumla -GÖRGÜSÜZ-ALMANCİ- +1 yıl Haha aynem Yorumla
hhangoverr Takip Et Master Yaş: 30 +1 yıl AirPods 3. Nesil aldım 2.399 a 1 ay önce şimdi 3.100 0 0 Yorumla
MatthewKlein Takip Et Xper 6 Yaş: 25 +1 yıl profiline bakınca pek senin için sorun olmadığını anladım fiyatların 0 3 Yorumla -GÖRGÜSÜZ-ALMANCİ- +1 yıl Oley Yorumla MatthewKlein +1 yıl iban atabilirim kslskdls Yorumla -GÖRGÜSÜZ-ALMANCİ- +1 yıl Tabıkıde at Yorumla
Billy59 Takip Et Master Yaş: 25 +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 2b cevap paylaştı. Çok arttı hicbirsey alamıyoruz artık 0 1 Yorumla -GÖRGÜSÜZ-ALMANCİ- +1 yıl Ben alıyom banane Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Setup efsane karsim, kralsin 0 1 Yorumla -GÖRGÜSÜZ-ALMANCİ- +1 yıl Haha Yorumla
Neyazsambilemedum Takip Et Xper 1 Yaş: 23 +1 yıl Maaşallah 0 3 Yorumla -GÖRGÜSÜZ-ALMANCİ- +1 yıl Yes öyle 🖕🏽 Yorumla Neyazsambilemedum +1 yıl 🖕 Yorumla -GÖRGÜSÜZ-ALMANCİ- +1 yıl Terbıyesız Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Ne zaman buna bu kadar para verilmez dediysem daha da arttı
He ya 3599 tl di sımdık gene 4200 yakınsa 5000 olur hahaha ama güzel daha pahalı olunca herkes alamaz o hoşuma gıdıyor
Aga ben pro alacaktım 1899 tl idi ekimde. Bi arkadaş alma kasımda bütün siteler indirime girecek dedi dolar yükseldi 2500 oldu yuh dedim 3 oldu. 3,5 oldu şimdi apple ın sitesinde 4,5 :)
Haha aynem
AirPods 3. Nesil aldım 2.399 a 1 ay önce şimdi 3.100
profiline bakınca pek senin için sorun olmadığını anladım fiyatların
Oley
iban atabilirim kslskdls
Tabıkıde at
Aşırı çok , geçen 3200 almıştım
Çok arttı hicbirsey alamıyoruz artık
Ben alıyom banane
Setup efsane karsim, kralsin
Haha
Maaşallah
Yes öyle 🖕🏽
🖕
Terbıyesız