Yeni sanal numara aldım ama kimseye vermedim sizce vermeli miyim?

Merhabalar iyi geceler bugün yeni sanal numara aldım internetten ama sanal numaramı kimseye vermedim sizce vermeli miyim? Yoksa bende mi kalmalı? Bu arada 2 hat kullanıyorum biri Türk Telekom biride bu sanal numara.
Yeni sanal numara aldım ama kimseye vermedim sizce vermeli miyim?
Cevapla